Anthraxabuz
Silver
Annars får jag köpa din om du tröttnar på den!Nja det var samma idag! Jag var sjukt sugen på den också faktiskt.. men beslutet föll på Pro!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Annars får jag köpa din om du tröttnar på den!Nja det var samma idag! Jag var sjukt sugen på den också faktiskt.. men beslutet föll på Pro!
Ja, det är ju så att man vet inte hur den väl lirar när den anländer!Annars får jag köpa din om du tröttnar på den!![]()
Både och för min del. Jag gillar de större subbarna, så därför är 750 och 6000 min tekopp. Men det hade varit kul med en 300 just för att det är 50 års jubileums klockan.Jag har aldrig haft 750, men jag tycker ju att den nya ser grym ut. Jag är ju egentligen mer vintage så för mig är valet självklart
Jo jag kan säkert gilla båda, jag gillar ju 1200orna mycket!Både och för min del. Jag gillar de större subbarna, så därför är 750 och 6000 min tekopp. Men det hade varit kul med en 300 just för att det är 50 års jubileums klockan.
Searamblern ser faktiskt jäkligt bra ut!! Var lite skeptisk mot visarna ibörjan men har släppt det totalt nu, men det är nog modellen som kommer att finnas kvar längst tror jag.Såg precis på WUS, tre stycken som postat att de fått den!
Searamblern ser helt underbar ut! Måste ha en...
http://forums.watchuseek.com/f34/300-first-arrival-photos-3808450.html
Ja, den ser riktigt fin ut på bilderna de postat.Searamblern ser faktiskt jäkligt bra ut!! Var lite skeptisk mot visarna ibörjan men har släppt det totalt nu, men det är nog modellen som kommer att finnas kvar längst tror jag.
Inte skickad ännu... Men jag har kollat på lite bilder från folk som har fått sina och det ser grymt ut!Hur går det med era Sub 300?? Är de på väg ut till stugorna än? Det verkar röra på sig lite iaf.. Såg på DWC att en del amerikanare skulle få sina idag....
Ja det ser helt fantastiskt ut!Inte skickad ännu... Men jag har kollat på lite bilder från folk som har fått sina och det ser grymt ut!![]()
Grattis och välkommen till galenskapen
Såg precis på WUS, tre stycken som postat att de fått den!
Searamblern ser helt underbar ut! Måste ha en...
http://forums.watchuseek.com/f34/300-first-arrival-photos-3808450.html
Du är tjock och bulligMen det här ser sådär ut... Så tjock och bullig...
![]()
Ja grattis till en grym pjäs till ett grymt bra pris! Den är fin den där!
Fast såhär är den fantastiskt vacker!Men det här ser sådär ut... Så tjock och bullig...
![]()
Va! Ser ju mysig ut.Men det här ser sådär ut... Så tjock och bullig...
![]()
Fast såhär är den fantastiskt vacker!
![]()
Va! Ser ju mysig ut.
Ja grattis till en grym pjäs till ett grymt bra pris! Den är fin den där!
Tack själv för en snabb och smidig affär och välkommen till Doxa klubben.
Klart man behöver en ProfessionalDen ser super ut !
Ska inom mcgyver och hämta två klockor och tänkte passa på och låna en mejsel och fixa till länken så man kan börja rocka den på riktigt !!
Är dock fortfarande sugen på en 1200 pro med !
Inget man behöver men något man känner att man borde ha!
Klart man behöver en Professional![]()
Skulle nog säga att Doxas egen sida är bland de dyrare att köpa från.Var köper man dom billigast?
Dom ligger ju rätt billigt på doxas us sida men då tillkommer ju den dära jävla tullen..
Man måste fan ha en heliumventul på minst en klocka och heliumventil + orange urtavla är fan badass !
Nice! Var lämnade du in?Urmakaren lät meddela att min klocka är färdig, den har varit saknad. Nu ska det bara finnas tid att hämta ut den.
![]()
I HalmstadNice! Var lämnade du in?
Ah bra, jag har en liggandes på bänken där.. var nog mer jobb på min då!.I Halmstad
Sjukt, sparade precis den där bilden och var i färd med att posta!Hittade denna bilden på WUS.. Hade lite missat att index var så pass vintageifierad, blev lite tydligare med denna bilden![]()