• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Jag har aldrig haft 750, men jag tycker ju att den nya ser grym ut. Jag är ju egentligen mer vintage så för mig är valet självklart
Både och för min del. Jag gillar de större subbarna, så därför är 750 och 6000 min tekopp. Men det hade varit kul med en 300 just för att det är 50 års jubileums klockan.

Hur går det med era Sub 300?? Är de på väg ut till stugorna än? Det verkar röra på sig lite iaf.. Såg på DWC att en del amerikanare skulle få sina idag....

Searamblern ser faktiskt jäkligt bra ut!! Var lite skeptisk mot visarna ibörjan men har släppt det totalt nu, men det är nog modellen som kommer att finnas kvar längst tror jag.
Ja, den ser riktigt fin ut på bilderna de postat.
Gillar alla tre, men Sharkhuntern gillar jag minst.. Men gillar den ändå! :)

Senast ändrad:
IMG_8734.JPG

Om någon skulle sitta på ett par endlinks så skicka gärna PM!

Senast ändrad:
Ja grattis till en grym pjäs till ett grymt bra pris! Den är fin den där!

Den ser super ut !
Ska inom mcgyver och hämta två klockor och tänkte passa på och låna en mejsel och fixa till länken så man kan börja rocka den på riktigt !!

Är dock fortfarande sugen på en 1200 pro med !

Inget man behöver men något man känner att man borde ha!

Den ser super ut !
Ska inom mcgyver och hämta två klockor och tänkte passa på och låna en mejsel och fixa till länken så man kan börja rocka den på riktigt !!

Är dock fortfarande sugen på en 1200 pro med !

Inget man behöver men något man känner att man borde ha!
Klart man behöver en Professional;)

Tillbaka
Topp