• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Lite kul att Doxa även utfärdade klockor till Svenskarna :)

Färgglada Doxa :heart:

Lite lätt över redigerad bild..
IMG_20210706_101349-01.jpeg

Haha. Jag har stött på denna klocka tidigare innan den landade hos handlaren men då var det en annan som fuckade upp affären. Finns lite rolig info kring dessa som jag delar med mig av när auktionen är över
Kul! Gissar dock reservationspriset är upp emot 30k. Fast det är den säkert värd också.

8?! Nån som inte hade koll låter det som. Eller nått med klockan som inte är legit?
Den som sålde hade blivit itutad att det kanske inte stod rätt till och den som köpte visste inte vad den köpte . Eller snarare bytte till sig.. och detta rakt under näsan på dig, trodde faktiskt att du fanns med på ett hörn i allt det här, var en jäkla kass soppa med många kockar i slutändan, haha.. jag kom in lite för sent i det hela så den undgick mig precis vilket såhär i efterhand känns lite tråkigt men kanske kan man vinna den nu istället... Verkar som att jag nådde reservationspriset nu

Den som sålde hade blivit itutad att det kanske inte stod rätt till och den som köpte visste inte vad den köpte . Eller snarare bytte till sig.. och detta rakt under näsan på dig, trodde faktiskt att du fanns med på ett hörn i allt det här, var en jäkla kass soppa med många kockar i slutändan, haha.. jag kom in lite för sent i det hela så den undgick mig precis vilket såhär i efterhand känns lite tråkigt men kanske kan man vinna den nu istället
Inte sett klockan förr och vet inte vilka som varit inblandade i det du beskriver. Den finns ju uppenbarligen nära mig så det är inte uteslutet att jag känner de inblandade.

Inte sett klockan förr och vet inte vilka som varit inblandade i det du beskriver. Den finns ju uppenbarligen nära mig så det är inte uteslutet att jag känner de inblandade.
Jag förstår det såhär i efterhand men då det var på din bakgata så tänkte jag att rätt som det är så är det någon annan där uppe som man känner till som helt plötsligt knycker den

Jag förstår det såhär i efterhand men då det var på din bakgata så tänkte jag att rätt som det är så är det någon annan där uppe som man känner till som helt plötsligt knycker den
Tja, kan ju förstås hända. Jag har ärligt talat dålig koll på Norrlands Ur&Antikt. Har aldrig träffat eller handlat av personen ifråga.

Tja, kan ju förstås hända. Jag har ärligt talat dålig koll på Norrlands Ur&Antikt. Har aldrig träffat eller handlat av personen ifråga.
Den som bytte åt sig den lämnade in den till dom för försäljningsuppdrag så dom gör inget annat än att säljer den.. men du hänger kanske inte mycket med skinnvästarna där uppe ;) ?

Ahaa. Nej i det gänget har jag inte blivit insläppt än 😂
haha, gör ett försök, dom sitter med mycket kul och hittar både det ena och det andra och ibland så handlar du på prislistan som gällde för tre år sedan :D haha

ska tilläggas att jag inte heller är insläppt på något vis utan kom åt detta via en annan halvt maläten skinnvästare

haha, gör ett försök, dom sitter med mycket kul och hittar både det ena och det andra och ibland så handlar du på prislistan som gällde för tre år sedan :D haha

ska tilläggas att jag inte heller är insläppt på något vis utan kom åt detta via en annan halvt maläten skinnvästare
Verkar som att vi kommer buda mot varann haha ;)

Tillbaka
Topp