Har "resale value" tanker nådd Doxa også nå?Ja, det hade ju varit coolt om det gick. Frågan är hur det påverkar resale value.
@BjornAgain - gjør det du vil med klokken uten å tenke på resale value.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har "resale value" tanker nådd Doxa også nå?Ja, det hade ju varit coolt om det gick. Frågan är hur det påverkar resale value.
Gäller väl alla märken så jag förstår inte riktigt vad du syftar på. Moddar man en klocka och det skalar av 25% på begagnatpriset så är det kanske inte värt det om man inte är säker på att det är en keeper eller vill svälja den förlusten vid försäljning.Har "resale value" tanker nådd Doxa også nå?
@BjornAgain - gjør det du vil med klokken uten å tenke på resale value.
Gratulerer. Fortsatt fornøyd? Fortell gjerne litt mer om følelsen den gir.Idag kom nya klockan och den är över förväntan
Haha verkligen inte. Ska uppriktigt bli kul, för den lär ju hamna här på forumet så man får se merFörsöker du skrämma mig?
Tackar! Jag är löjligt nöjd med klockan Otroligt behaglig på armen då den är så pass lätt, men samtidigt finns närvaron där. Kommer inte på något negativt, men får se hur jag känner efter smekmånadenGratulerer. Fortsatt fornøyd? Fortell gjerne litt mer om følelsen den gir.
Jag skulle säga att stål känns som en klocka för 25k och carbon en för 50k(eller t.o.m mer). Den håller mycket högre kvalité och lättheten är en vanesakNi som har haft både stål och carbon hur skulle ni beskriva känslan? Känns inte carbon lite leksaks eller för lätt va säger ni?
Vi får hoppas på det så ingen av oss blir för snålHaha verkligen inte. Ska uppriktigt bli kul, för den lär ju hamna här på forumet så man får se mer
Jag var lite orolig att carbon skulle kännas lite leksak, men precis som @cjperry skriver upplever jag den snarare som en dyrare klocka med bättre kvalité när jag jämför med vanliga sub300.Ni som har haft både stål och carbon hur skulle ni beskriva känslan? Känns inte carbon lite leksaks eller för lätt va säger ni?
Skulle man kunna säga att finnishen är bättre eller är det mer en känsla?Jag var lite orolig att carbon skulle kännas lite leksak, men precis som @cjperry skriver upplever jag den snarare som en dyrare klocka med bättre kvalité när jag jämför med vanliga sub300.
Kurtan körde säkert en sån där Doxa som ingen vill prata omVet inte riktigt varför jag tänker på Kurtan varje gång jag tittar på den här…
Finnishen är bättre, känslan i vridringen och känslan av materialet. Det är lite svårt att beskriva. Men en stål-Doxa känns inte premium även om de är sjukt bra, carbon-Doxa däremot känns premiumSkulle man kunna säga att finnishen är bättre eller är det mer en känsla?
Aj de här va inte bra för köp nerven att båda är så positiva
Nej, verkligen inte, det där är "riktiga" Doxa, inga konstigheter (dock inte så poppis i Sverige). SUB är deras dykarlinje helt enkelt.Ni som kan Doxa- visst är det väl så att de exklusivt gör dykare? Vad är då allt detta bråte på Chrono24?
Låter hur bra som hellst de va det jag ville höraFinnishen är bättre, känslan i vridringen och känslan av materialet. Det är lite svårt att beskriva. Men en stål-Doxa känns inte premium även om de är sjukt bra, carbon-Doxa däremot känns premium
Åhå. Hittar ingenting annat än dykare på deras sajt- men jag har antagligen bara dåliga ögon.Nej, verkligen inte, det där är "riktiga" Doxa, inga konstigheter (dock inte så poppis i Sverige). SUB är deras dykarlinje helt enkelt.
Watchwear har väl bara ett svart gummi men 20mm finns inte i lager.Är sugen på att köpa ett svart slätt enkelt gummi till min synchron i stål. Kommer handla från @Feskarn (watchwear) vad skulle ni rekommendera?
haha, nä det är nog inget fel på dina ögon, Tror bara det är SUB-serien som säljs online faktiskt. Sticker ut hakan och påstår att det är lika bra såÅhå. Hittar ingenting annat än dykare på deras sajt- men jag har antagligen bara dåliga ögon.