Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns flera underkategorier för gummi och just det bandet du länkar till verkar bara säljas i 22 resp. 24mm men här är två andra exempel på enkla, svarta gummin i 20mm:Watchwear har väl bara ett svart gummi men 20mm finns inte i lager.
Gummi Grovt - svart - Watchwear.se
Klockband i gummi. Matta i färgen. Mjuka och följsamma. Bredd: 20mm / 22mm / 24mm Längd: 75mm + 115mm / 80mm + 120mm Bredd vid spänne: 18mm / 20mm / 22mmwatchwear.se
Ja där ser man. Måste ha varit trött när jag kollade.Det finns flera underkategorier för gummi och just det bandet du länkar till verkar bara säljas i 22 resp. 24mm men här är två andra exempel på enkla, svarta gummin i 20mm:
Gummi Flex – Svart – Watchwear.se
watchwear.seGummi Racing - Svart - Watchwear.se
Gummi av "racing"-modell. Bredd: 20mm / 22mm Längd: 80mm + 120mm Bredd vid spänne: 18mm / 20mmwatchwear.se
Återkom gärna med resultat om någon av er testar.
Åhå. Hittar ingenting annat än dykare på deras sajt- men jag har antagligen bara dåliga ögon.
Riktigt bra asså, väldigt ödmjuk kille som alltid har bra stores. Kul att någon som dyker med klockorna också (jag kommer inte längre än ett dopp i havet). Någon som läst Depth Charge, något att rekommendera??
Kan helt klart rekommendera DC. Sjukt spännande och välskriven bok!Riktigt bra asså, väldigt ödmjuk kille som alltid har bra stores. Kul att någon som dyker med klockorna också (jag kommer inte längre än ett dopp i havet). Någon som läst Depth Charge, något att rekommendera??
Aka Kurt OlssonSlänger in en bild på den blodtörstiga militären
Så jäkla roligtAka Kurt Olsson
Träffsäkert ändå, speciellt på det här bandetSå jäkla roligt
Grymt - lägger till den till sommarläsningen!Kan helt klart rekommendera DC. Sjukt spännande och välskriven bok!
Hade förväntat mig betydligt mer dramatik. Tydligen inte så populär modellTrodde du skulle hugga @cjperry ?
@cjperry kanske vet något jag inte vet, jag har kanske köpt Svarte-PetterHade förväntat mig betydligt mer dramatik. Tydligen inte så populär modell
Spännande@cjperry kanske vet något jag inte vet, jag har kanske köpt Svarte-Petter
Det var planen men jag var så inne i matchen att jag helt glömde bortTrodde du skulle hugga @cjperry ?
Näääe? Jag höll faktiskt själv på att missa denna som så mycket annat men efter att du bjöd upp till dans här innan så ville jag inte missa, haha..Det var planen men jag var så inne i matchen att jag helt glömde bort
Cool story, men vilken annan random 67-sub som helst i bra skick hade väl dugt? Känns som lite påklistrad proveniens. Antar att kvartsdöden innebar att det inte fanns några referensex på lager.Sånt här gillar man ju. Kan man sätta proveniens på en sån här sak, finns liksom inget dokument som stödjer det hela, inte för att jag misstror honom då han har haft en hög med sjuka Doxor osv.. Ska man slå till är väl frågan snarare?
Ja, för "random SUB300s från -67 i bra skick" finns det gott om... du känner till att det är en enhörning va?Cool story, men vilken annan random 67-sub som helst i bra skick hade väl dugt? Känns som lite påklistrad proveniens. Antar att kvartsdöden innebar att det inte fanns några referensex på lager.
Tycker denna lirare var rätt skön ändå. Postar lite försiktigt i hans annons, en 300 som är betydligt bättre.. hahaJa, för "random SUB300s från -67 i bra skick" finns det gott om... du känner till att det är en enhörning va?
Finner ingen anledning att misstro Ty som är en välkänd profil i gamet. Att det inte fanns några referensex på lager är väl inte så konstigt då hela SUB-serien hade varit död och begraven i typ 20 år
Uh, fick nästan lite ståpäls där faktiskt. Europe kicks ass, det är sen gammaltTycker denna lirare var rätt skön ändå. Postar lite försiktigt i hans annons, en 300 som är betydligt bättre.. haha
Galet bra! Det måste bli en vintage 300, no T, snartTycker denna lirare var rätt skön ändå. Postar lite försiktigt i hans annons, en 300 som är betydligt bättre.. haha
Det tycker jag du ska köpaGalet bra! Det måste bli en vintage 300, no T, snart
Skönt att de hittade en så snabbt och smärtfritt, då. Men det är klart, "bra skick" hos Gammeldoxa motsvarar väl "inte ett totalt vrak" hos de flesta andra märken.Ja, för "random SUB300s från -67 i bra skick" finns det gott om... du känner till att det är en enhörning va?
Finner ingen anledning att misstro Ty som är en välkänd profil i gamet. Att det inte fanns några referensex på lager är väl inte så konstigt då hela SUB-serien hade varit död och begraven i typ 20 år