• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Julafton varje dag nu. Känns skönt att ha köpt alla julklappar i god tid.
IMG_0546.JPG

Haha..blev "forumhoran" som vandrat runt på forumet i höst. 1000T cosc.
Alla vet väl hur den ser ut. Trodde Inte Doxa var så här trevliga. En mycket trevlig bekantskap

Fast det är ju typ den bästa av dom alla. Svider att jag köpte hem den för dubbla priset från USA. Sjukt undervärderad i Sverige. Kan inte riktigt släppa vad som hände med stackarn här hemma när jag sålde den. Ta hand om den nu!

Fast det är ju typ den bästa av dom alla. Svider att jag köpte hem den för dubbla priset från USA. Sjukt undervärderad i Sverige. Kan inte riktigt släppa vad som hände med stackarn här hemma när jag sålde den. Ta hand om den nu!

Lovar det J
Jasså var det du som tog hem den till Svedala.
Den verkar ju ha vandrat runt en hel del hos välkända forummedlemmar och inte fastnat hos nån.
Gillar den verkligen :)
Sitter konstant på handleden just nu

20161208_144205.jpg

Har haft denna i några dar nu och ja vad ska man säga mer än att kärlek har uppstått !!!

Det enda negativa var att några av gängorna på skruvarna till länken var lite dåliga ..
Ringde nyss halmstads urmakeri som ju är adn i sverige och fick pris på 250 spänn per skruv... ?!?! Låter ju löjligt mycket !

Har nån nåt tips på vart man kan hitta sådana skruvar billigare?

20161208_144205.jpg

Har haft denna i några dar nu och ja vad ska man säga mer än att kärlek har uppstått !!!

Det enda negativa var att några av gängorna på skruvarna till länken var lite dåliga ..
Ringde nyss halmstads urmakeri som ju är adn i sverige och fick pris på 250 spänn per skruv... ?!?! Låter ju löjligt mycket !

Har nån nåt tips på vart man kan hitta sådana skruvar billigare?
Kolla med Doxa?

Tillbaka
Topp