• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Jäkla tjafs då! 😅 Är väl så enkelt att det är samma klientel som diskuterar dessa klockor 🤷🏼‍♂️ Döpte om tråden istället så hoppas vi att de flesta blir nöjda 👍🏼
tenor.gif

Tog över den här från en vän igår, nu är den nytvättad och har fått ett Isofraneband. Efter att Jaggis satt ner foten i tråden törs jag lägga upp en bild också även om jag förstår att vissa här betraktar den som den fula ankungen. Själv har jag för dåliga kunskaper för att ha någon åsikt, men tycker det skall bli kul att prova den.
39873788-2D0C-47DC-9DC3-3187B4D9A3C7.jpeg

Vad gör man om man har lite tid för sig själv en lördagskväll? Man sätter sig i bilen...
PSX_20210807_204645.jpg

...kör ner till havet...
PSX_20210807_204410.jpg

...plockar fram snorkel-kitet...
PSX_20210807_204340.jpg

...och hoppar i plurret! 😁
PSX_20210807_204305.jpg

Det var behagliga 20°C men tyvärr så var sikten mindre än två meter så det blev en kort runda. Väldigt skönt i alla fall och ja, ni kan kalla mig Cousteau nu! ✌️

Innebär de friare tyglarna att man även får visa sin Tactical Frog? Same same liksom, läste att Rick Mareis asiatiska halvbror ligger bakom klockan.

tactical-frog-mechanical-watch_600x600.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp