Tack!Jäkla tjafs då! Är väl så enkelt att det är samma klientel som diskuterar dessa klockor Döpte om tråden istället så hoppas vi att de flesta blir nöjda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Jäkla tjafs då! Är väl så enkelt att det är samma klientel som diskuterar dessa klockor Döpte om tråden istället så hoppas vi att de flesta blir nöjda
Heja @JaggisJäkla tjafs då! Är väl så enkelt att det är samma klientel som diskuterar dessa klockor Döpte om tråden istället så hoppas vi att de flesta blir nöjda
Jäkla tjafs då! Är väl så enkelt att det är samma klientel som diskuterar dessa klockor Döpte om tråden istället så hoppas vi att de flesta blir nöjda
Spitzenklasse!Jäkla tjafs då! Är väl så enkelt att det är samma klientel som diskuterar dessa klockor Döpte om tråden istället så hoppas vi att de flesta blir nöjda
Jo, men det får jag inte avslöja! Kan heller inte säga om det är en Aquastar eller något annat.Ja borde inte Marei släppa någon ny Aquastar snart? @MaBr hade du inte någon smaskig förhandsinformation?
Sjukt bra ändring av tråden, kommer att bli mer aktivitet nu.Kul med bra respons! Gör väl som sagt inget om vi breddar lite? Jag lovar att aktivera mig i tråden igen när det släpps något med titan-case och quartz-verk. Lova att tagga mig då så jag inte missar
Mr_Tease blir ditt nya nick, ska snacka med forumledningenJo, men det får jag inte avslöja! Kan heller inte säga om det är en Aquastar eller något annat.
Haha, nu förstår jag inte alls vad du menar..? Blev själv nyfiken så...Mr_Tease blir ditt nya nick, ska snacka med forumledningen
Är det något som är på gång denna sida årskiftet tro?
Snyggt!Känns som rätt komination inför helgen...
Boken är riktigt bra, läs!Snyggt!
Du får ge ett omdöme av boken när du är klar! Men vad jag läst på sociala medier är det mestadels positivt!
Kan bara hålla med!Boken är riktigt bra, läs!
Jag känner mig alltid som Jaques Cousteau när jag snorklar på 2 meters djup och petar på krabbor med min orangea 1200T på armen. Det är banne något speciellt!Min carbon divingstar är favoriten men det är något med en orange doxa. Kan vara det att jag kan låtsas ha ett lika spännande liv som dirk pitt
Fyfan vilken sexig klocka
Härligt! Blir det redan befintliga suget ännu störreJaha, då kan man börja posta denna här!