• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Chuck

Patek
2-Faktor
Den är bra den här alltså. Den vilar ganska mycket. Men när jag tar på den får jag fortfarande en härlig wow känsla 😍

1A47A7A4-6D8E-466E-9526-8544336578BF.jpeg
Ruggigt bra, just den vinkeln ger habegär!
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Jag har absolut inget emot den där heller :) Men det är något visst och stealthigt med kolfiber + kolfibertavla och jag kan inte att blunda för den sköna Aqualung logon i gult som poppar till det lite..

Kanske köra dubbelpipigt? En på vardera arm :D
Även @Klahr sharkhunter är lite stealthig med det orangea som poppar lite. Tror dock den hade gjort sig ännu bättre på ett annat strap.
e32a1b96-0b33-4053-9580-884fbea9a5bc-jpeg.1823946
 

Kapitan

Omega
Har även sub300 gått ifrån ETA?

”Swiss mechanical automatic, self-winding, COSC certified Chronometer

Power reserve: 38 hours

Frequency: 28'800 vph (4.0 Hz)

25 jewels

Decorated by DOXA”
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Har även sub300 gått ifrån ETA?

”Swiss mechanical automatic, self-winding, COSC certified Chronometer

Power reserve: 38 hours

Frequency: 28'800 vph (4.0 Hz)

25 jewels

Decorated by DOXA”
Det tror jag inte, Selitta har 26 juveler. Doxa skriver sällan ut vad det är för urverk på hemsidan.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag tycker att de känns kanon! På gränsen till för mjukt på Aquadiven för den är så jäkla tung men funkar kanon till både SUB 300, SUB 1200T, Synchron Military och Squale 1521 som är de jag hunnit testa dem på. Fin finish både på bandet och hårdvaran också. 👍
Att dom är på gränsen till för mjuka är ju betydligt mycket trevligare än vissa gummin man får hem som kan användas som trampolin. Blir beställning
 
Topp