Ruggigt bra, just den vinkeln ger habegär!Den är bra den här alltså. Den vilar ganska mycket. Men när jag tar på den får jag fortfarande en härlig wow känsla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruggigt bra, just den vinkeln ger habegär!Den är bra den här alltså. Den vilar ganska mycket. Men när jag tar på den får jag fortfarande en härlig wow känsla
Mm, de är bra på att bygga hype med sina "limiterade" modellerDet som kanske är lite halv tråkigt är väl att Doxas limitetade ofta blir tillgängliga med en massa färger snabbt inpå. Så jag räknar med att kunna plocka upp en 600 ganska så snart i alla fall, fast i en annan färg då
Oj vad topptung den såg ut! Kan iofs bero på hur bärarens handled är formad men det såg lite jobbigt ut.Lite rörliga bilder på 600T.
https://www.instagram.com/p/CTMtNNtjaxL/
Blev lite suddigt när man skärmdumpade men ja, det ser ut som att baklocket sticker ut en bra bit under luggarna.Oj vad topptung den såg ut! Kan iofs bero på hur bärarens handled är formad men det såg lite jobbigt ut.
Och tavla i kolfiber Men ja, dem nya verkade tilltala betydligt många fler.200ex är 600T Pacific gjord i. US Carbon dödade Doxa själv när de släppte den olimiterade carbon. 10K extra för lite annan färg och en logga på tavlan...
Dyr tavla.Och tavla i kolfiber Men ja, dem nya verkade tilltala betydligt många fler.
Den där är värd sina extra slantar!
Det håller jag med om!Den där är värd sina extra slantar!
Superfin den med!Själv får man köra "snikvarianten", men den är också riktigt bra enligt mig
Jag har absolut inget emot den där heller Men det är något visst och stealthigt med kolfiber + kolfibertavla och jag kan inte att blunda för den sköna Aqualung logon i gult som poppar till det lite..Själv får man köra "snikvarianten", men den är också riktigt bra enligt mig
Även @Klahr sharkhunter är lite stealthig med det orangea som poppar lite. Tror dock den hade gjort sig ännu bättre på ett annat strap.Jag har absolut inget emot den där heller Men det är något visst och stealthigt med kolfiber + kolfibertavla och jag kan inte att blunda för den sköna Aqualung logon i gult som poppar till det lite..
Kanske köra dubbelpipigt? En på vardera arm
Den där är också fet! Testa den på ett mörkt nato så är du nog fast senÄven @Klahr sharkhunter är lite stealthig med det orangea som poppar lite. Tror dock den hade gjort sig ännu bättre på ett annat strap.
Oooh! Hur känns det?Om det är någon som är sugen på att färgmatcha så kan jag berätta att de nya banden från @tidochting.se är perfekta för Doxa och Aquadive, helt rätt nyans på båda.
Jag tycker att de känns kanon! På gränsen till för mjukt på Aquadiven för den är så jäkla tung men funkar kanon till både SUB 300, SUB 1200T, Synchron Military och Squale 1521 som är de jag hunnit testa dem på. Fin finish både på bandet och hårdvaran också.Oooh! Hur känns det?
Det tror jag inte, Selitta har 26 juveler. Doxa skriver sällan ut vad det är för urverk på hemsidan.Har även sub300 gått ifrån ETA?
”Swiss mechanical automatic, self-winding, COSC certified Chronometer
Power reserve: 38 hours
Frequency: 28'800 vph (4.0 Hz)
25 jewels
Decorated by DOXA”
Okej tänkte bara lite högt nu när det diskuterades om just urverken.Det tror jag inte, Selitta har 26 juveler. Doxa skriver sällan ut vad det är för urverk på hemsidan.
Att dom är på gränsen till för mjuka är ju betydligt mycket trevligare än vissa gummin man får hem som kan användas som trampolin. Blir beställningJag tycker att de känns kanon! På gränsen till för mjukt på Aquadiven för den är så jäkla tung men funkar kanon till både SUB 300, SUB 1200T, Synchron Military och Squale 1521 som är de jag hunnit testa dem på. Fin finish både på bandet och hårdvaran också.
Jag håller helt med. Aquadiven är dock en ytterlighet och på de andra klockorna är banden perfekta.Att dom är på gränsen till för mjuka är ju betydligt mycket trevligare än vissa gummin man får hem som kan användas som trampolin. Blir beställning
Mycket snyggt Vart kommer ändlänkarna ifrån?Testar SynMil på BoR idag. Filade till ett par ändlänkar jag hade liggande och kör mitt UncleSeiko BoR med Expandro-spänne.