• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Majgadd!

En sån här behöver jag! 😍
2BA8B3D2-5324-418C-86A5-A1785838CC3F.png

med ett turkost och ett svart extra gummi såklart!

Börjar bli dags att langa upp annons på Pelagos LHDn nu känner jag 😮
Ja, den där med turkos Isofrane eller en gul med gult Isofrane är ju nästa års sommarklocka. 😁

Ja, den där med turkos Isofrane eller en gul med gult Isofrane är ju nästa års sommarklocka. 😁
Har ju övervägt att sälja Tudorn men nu får det fan i mig bli att ta tag i det! 😮

Helt såld på aquamarine med svart insert! 😎😍
Visst, en no date med fyrkantiga index hade varit snyggare men med den där länken är ju retrostuket komplett!
Gillade titanaren men det var någonting i kombinationen färger/tavla/gummit på den som gjorde att jag inte slog till, nu är allt på plats 😃👍

Jag är inne på att beställa en 600T. Frågan är bara om det blir en gul eller turkos. Efter en del velandes så har jag valt bort den svarta vridringen. Kändes som att färgerna kom fram bättre. Men frågan är bara vilken.
BD2EAE5E-926E-465A-8407-7BFA4A980322.jpeg

Gillar lumen bättre på prof, shark och sea kontra de övriga..
Jag tycker att den lumen passar väldigt bra på de modellerna, är samma som jag har på min 1200T Professional. Däremot så tycker jag att den vita lumen är mycket bättre tillsammas med färgerna på Divingstar och Aquamarine, så jäkla krispigt. Tänk dig någon av de där två på vitt gummi... 🥰

Jag tycker att den lumen passar väldigt bra på de modellerna, är samma som jag har på min 1200T Professional. Däremot så tycker jag att den vita lumen är mycket bättre tillsammas med färgerna på Divingstar och Aquamarine, så jäkla krispigt. Tänk dig någon av de där två på vitt gummi... 🥰
För krispigt för min smak med kritvit applicerad lume.. men vi alla gillar ju olika så de e ju bra :)

Ser ut som att folk på WUS har börjat få sina shipping notifications från FedEx på sina Aquastar Deepstar II nu. Alla har högre fakturanummer än mig och jag har inte fått något alls än. :( Hur ser det ut för er andra, har ni fått något?

Ser ut som att folk på WUS har börjat få sina shipping notifications från FedEx på sina Aquastar Deepstar II nu. Alla har högre fakturanummer än mig och jag har inte fått något alls än. :( Hur ser det ut för er andra, har ni fått något?
Inget nytt.. skickat ett påminnelsemail igår men tyst som i graven. Vart kunde du se vilka fakturanr som gick ut nu?

Folk har postat i den här tråden. Såg nu att det bara var ett nummer så nämnts som faktiskt var skickat och det är 78213. Jag har nummer 78136 så beställde rätt mycket tidigare då. Aja, det kommer väl snart kan man hoppas.
https://www.watchuseek.com/threads/the-deepstar-2.5357458/
Inget här heller, mitt nummer är 78129.
Även jag har ett tidigare nummer än 78213 så hoppas att man ingår i första batchen. Läste dock att den personen betalade hela summan och inte en deposition. Frågan är om det spelade någon roll 🤔

Edit: verkar att så var fallet :/
"Hi I did call and found out they are shipping out to those people that paid in Full 1st. Then they will be sending out invoices to those who put in a depsoit and need to pay the remainder of the amount. He said watch for an invoice by email in the next few days"

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp