Grym bild, bra trio!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym bild, bra trio!
Tackar. Är dock rätt avis på din trioGrym bild, bra trio!
Haha, det tycker jag inte du ska vara din håller minst lika hög klass.Tackar. Är dock rätt avis på din trio
Sjukt bra!Intervju med Dr Peter Millar! Intressant att höra hans vinkel på Jenny/Marei tjafset bland annat..
Episode 55: Dr. Peter Millar
Listen to this episode from Rico's Watches Podcast on Spotify. This informative episode is all about Doxa! I sit down with Dr. Peter Millar of whom is an avid fan, collector, scholar, reviewer and content creator in the Doxa watch community. We dive into his personal history with the brand, his...open.spotify.com
Har inte Aquastar en chatt såsom Synchron hade? Hade varit roligt med ett estimat för leverans. Tänkte ev. även lägga till en Tropic. Undrar om 19mm bandet har samma längd som de övriga?För den som vill ha lite romantisk läsning av Jason Heaton och vackra bilder på Aquastar Deepstar II. Den ser så sjukt bra ut på ett slitet läder också, längtar tills jag får min.
https://swimpruf.substack.com/p/between-the-devil-and-the-deep-blue
Troligen eftersom det är samma bolag bakom gissningsvis?Har inte Aquastar en chatt såsom Synchron hade? Hade varit roligt med ett estimat för leverans. Tänkte ev. även lägga till en Tropic. Undrar om 19mm bandet har samma längd som de övriga?
Antog att så skulle vara fallet men hittar inte något på deras hemsida. Chatten var riktigt bra annars. Snabb repsons och de löste det mesta utan några problem.Troligen eftersom det är samma bolag bakom gissningsvis?
Älskar den där combon! Visst är det där äkta Isofrane?Kylig start på dagen idag, i alla fall för att vara Halmstad.
Tack! Japp, det är ett äkta Isofrane i färgen "light gray".Älskar den där combon! Visst är det där äkta Isofrane?
Välkommen blev rejält sugen själv nu...Välkomnar mig själv till 300-klubben!
En 600T i stål + länk?
Skulle möjligtvis kunna leva med en orange med no-deco bezel. Resten - nä! Får väl se vad det blir de släpper till slut.Spoiler alert....
Jag hade verkligen velat ha en Divingstar med no-deco bezel och de fyrkantiga indexen. Så sjukt snygg!Skulle möjligtvis kunna leva med en orange med no-deco bezel. Resten - nä! Får väl se vad det blir de släpper till slut.
OK, den skulle jag väl kunna leva med om någon kastade den efter mig Men de här är verkligen inte mina favorit Doxor. Däremot tycker jag det är klart roligt att Doxa vågar gräva i sin historia på det här sättet (om det nu blir nåt sånt de ska releasa).Jag hade verkligen velat ha en Divingstar med no-deco bezel och de fyrkantiga indexen. Så sjukt snygg!
Det gick fort! Sannolikt 300st i varje färg så 900st totalt för det är så de har gjort vid tidigare släpp med Doxa, Aquastar, Aquadive, Synchron mfl.Nu är även 3e batchen slutsåld. Det tog 1 vecka så var alla slut
Hur många klockor var det totalt? 1200? 900 i första 2 batcherna och 300 i sista?
Förståeligt ändå. Det var ett sjukt bra släpp som uppenbarligen många väntat på. Ångrar lite att jag inte slog till ändå.Nu är även 3e batchen slutsåld. Det tog 1 vecka så var alla slut
Hur många klockor var det totalt? 1200? 900 i första 2 batcherna och 300 i sista?
Men herre min skapare…
Nu är även 3e batchen slutsåld. Det tog 1 vecka så var alla slut