Skönt att det löser sig. Grattis igen till en fin klockaSnabbt svar från Doxa. De sätter in en ny tavla i min 600T. Känns bra. Tack för att du uppmärksammade det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att det löser sig. Grattis igen till en fin klockaSnabbt svar från Doxa. De sätter in en ny tavla i min 600T. Känns bra. Tack för att du uppmärksammade det.
Sjukt snygg!Valde mellan Aquamarine och Sharkhunter, det blev till slut den sistnämnda. Nu är det bara den där väntan kvar.
Tror den blir bra! Inget lätt val, tycker alla färgerna har sin charm, saknar dock en dykare med svart tavla. Har denna som livar upp lite just nu.Sjukt snygg!
Rätt val! Helt klart sugen på en sånValde mellan Aquamarine och Sharkhunter, det blev till slut den sistnämnda. Nu är det bara den där väntan kvar.
Bra val! Helt klart snyggastValde mellan Aquamarine och Sharkhunter, det blev till slut den sistnämnda. Nu är det bara den där väntan kvar.
Rätt val! Helt klart sugen på en sån
Tack! Ska försöka slänga upp lite bilder när den trillar in, förhoppningsvis innan jul, troligtvis efter.Bra val! Helt klart snyggast
Väldigt fin. Är du nöjd med den? Minns du hur lång leveranstiden var för dig?Nya 600T fick följa med till jobbet idag.
Snygg! Nog exakt samma gula färg. Jag är väldigt nöjd. Känns riktigt bra. Det var en dryg veckas leveranstid.Väldigt fin. Är du nöjd med den? Minns du hur lång leveranstiden var för dig?
Min gamla 300T Divingstar
Kul att höra! Är väldigt förväntansfull. Håller tummarna för snabb leverans nuSnygg! Nog exakt samma gula färg. Jag är väldigt nöjd. Känns riktigt bra. Det var en dryg veckas leveranstid.
Fantastisk! Grattis till denSåååå mycket bättre IRL än vad jag faktiskt trodde!
Är det sommar snart?
Grattis! Satt bra på din handled. Vad hade du för ordernr?AquaStar Deepstar 2 dök upp!
Första intryck:
-Näst intill omöjlig att fota av utan det blir reflexer åt alla håll. Ursäkta dåliga bilder nedan!
-Sitter väldigt bra på handleden
-Skulle absolut inte vilja ha den större. På min taniga handled räcker den här gott och väl
Ser bra ut! Jag borde få min imorgon, can’t wait.AquaStar Deepstar 2 dök upp!
Första intryck:
-Näst intill omöjlig att fota av utan det blir reflexer åt alla håll. Ursäkta dåliga bilder nedan!
-Skulle absolut inte vilja ha den större. På min taniga handled räcker den här gott och väl
Tack! Ordernr blir lite konstigt i och med att jag fick två pga deposit och slutbetalning, men det lägsta är 78201.Grattis! Satt bra på din handled. Vad hade du för ordernr?
Jag hade 78189 och fick tillslut min slutfaktura. Valde dock att annullera ordern strax innan. Man ångrar sig dock lite nu :/ @MaBr Har du hört ngt?Tack! Ordernr blir lite konstigt i och med att jag fick två pga deposit och slutbetalning, men det lägsta är 78201.
Grattis! Ser bra ut. Kan man få bild på claspen när den sitter på handleden?AquaStar Deepstar 2 dök upp!
Första intryck:
Snyggt! Ser ut som länken smalnar av lite, saknar det ofta på nya länkar.Här är en från tidigare idag. Jag hade då missat att plasta av delen där loggan sitter. Utan plast är den lite mer högpolerad i finishen.
Nä, ingenting efter att jag mejlade dem i början av veckan och fick icke-svaret att de skickar ut klockor under hela december och att jag snart skulle få ett mejl om shipping info.Jag hade 78189 och fick tillslut min slutfaktura. Valde dock att annullera ordern strax innan. Man ångrar sig dock lite nu :/ @MaBr Har du hört ngt?
Sjukt fin och sitter som en smäck på dig! Grattis!AquaStar Deepstar 2 dök upp!
Första intryck:
Jag hade 78136 och får min långt efter trots att jag betalade fem minuter efter jag fick den andra betalningslänken. Kul att de verkar skita fullständigt i ordningen som de själv har satt. Inte nöjd kund.Tack! Ordernr blir lite konstigt i och med att jag fick två pga deposit och slutbetalning, men det lägsta är 78201.
Det känns lite Tombola över det. Fast jag ska väl inte klaga - drog vinstlotten i så fall Kan det vara så att de kör i färgordning, först alla gråa, sen de blåa osv? Eller förnamnsordning - möjligheterna är oändliga.Jag hade 78136 och får min långt efter trots att jag betalade fem minuter efter jag fick den andra betalningslänken. Kul att de verkar skita fullständigt i ordningen som de själv har satt. Inte nöjd kund.
Alla fula har tur som min fru brukar säga. Fast då borde jag iofs ha fått min först. Men jag har ju också beställt en grå som dig. Kollar man på WUS så är det ju alla tre färgerna som gått ut. Min gissning är att de har noll jäkla koll med tanke på att de överhuvudtaget inte kan svara på när i ordningen min klocka kommer och när den skickas.Det känns lite Tombola över det. Fast jag ska väl inte klaga - drog vinstlotten i så fall Kan det vara så att de kör i färgordning, först alla gråa, sen de blåa osv? Eller förnamnsordning - möjligheterna är oändliga.
Jag köpte lite före dig och vi betalade andra fakturan samma dag. Min skickades igår och jag får den idag. Också en grå på BoR. Så din borde säkert skickas när som helst.Alla fula har tur som min fru brukar säga. Fast då borde jag iofs ha fått min först. Men jag har ju också beställt en grå som dig. Kollar man på WUS så är det ju alla tre färgerna som gått ut. Min gissning är att de har noll jäkla koll med tanke på att de överhuvudtaget inte kan svara på när i ordningen min klocka kommer och när den skickas.
Skönt att höra, då är det förhoppningsvis på gång. Jag har inget emot att vänta men jag vill ha besked. Det är bättre att de säger att den kommer om en månad än noll svar.Jag köpte lite före dig och vi betalade andra fakturan samma dag. Min skickades igår och jag får den idag. Också en grå på BoR. Så din borde säkert skickas när som helst.
Men verkar ju att de skickar helt i random ordning inom den batch man hörde till.