Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, som sagt, löjligt bra. Tom den orangea fisken känns rätt.Grymt bra! Perfekt matchning med visaren.
Det som MaBr länkade till tidigare i tråden: https://tidochting.se/en/klockarmba...ckarmband-av-orange-gummi-18mm-20mm-22mm-24mmSnygg combo, vad är det för gummi?
En 60-talare, absolutNågon som är sugen på en DivingStar?
Ohh, en 50th anniversary!UHR, Doxa SUB 300 Searambler, Stahl, Automatik, 2016.
In Originaltube mit Zubehör wie Werkzeug, Zertifikat, Garantie, extra Glied, Chronometerzertifikat. Uhrwerk 6352. Seriennummer 820.10.021.10 0561300. Kofferabmessungen ca. 45 x 42 mm. Begleitbuch mit CD.auctionet.com
Ja, hoppas någon här kniper den!Ohh, en 50th anniversary!
Är det samma dimensioner på en 50th som på "vanliga" 300?Ohh, en 50th anniversary!
Snabba googlingar indikerar samma mått. Doxa skriver så här på standard 300Är det samma dimensioner på en 50th som på "vanliga" 300?
Grattis till nån. Lite av ett fyndpris.UHR, Doxa SUB 300 Searambler, Stahl, Automatik, 2016.
In Originaltube mit Zubehör wie Werkzeug, Zertifikat, Garantie, extra Glied, Chronometerzertifikat. Uhrwerk 6352. Seriennummer 820.10.021.10 0561300. Kofferabmessungen ca. 45 x 42 mm. Begleitbuch mit CD.auctionet.com
Provisionen där är ganska saftig...22,5 % plus slagavgift, rimligt pris mer än fynd kan jag nog tycka.Grattis till nån. Lite av ett fyndpris.
Uohhf, jag glömde provisionen mm. Tyvärr har det hänt när jag köpt själv också Rimligt blev det iaf.Provisionen där är ganska saftig...22,5 % plus slagavgift, rimligt pris mer än fynd kan jag nog tycka.
Tack för tipsetUHR, Doxa SUB 300 Searambler, Stahl, Automatik, 2016.
Grattis! Skicket ser bra ut men lite svårt att se på bilderna. Ser ut att behöva en rejäl sanering i alla fall. Kul att du fick tag på en 50th anniversary!Tack för tipset
Var egentligen på jakt efter en orange igen men nu blev det denna. Som sagt blev det ett rimligt pris och nu är det bara att vänta och se hur skicket är
Kveldssol på en langfredag. :I
Det er det som er "fordelen" med stål fremfor keramikk.Schyssta signs of wear
Finns det en svensk AD?Efter en lång väntan kom äntligen mejlet jag väntat på. Låset till höger ska nu få komma till användning
Yes, Fredmans Ur i StockholmFinns det en svensk AD?
TackYes, Fredmans Ur i Stockholm
Annorlunda vridring, annorlunda glas (välvt och inte platt som på 300T), annorlunda passform mot handleden på ändlänkarnaSkillnaden mellan Sub300 och 300T är några tiondelar i tjocklek, ingen heliumventil, enklare lås på länken, lite mindre tavla och ett COSC-at verk. Samt en näve tusenlappar. Är det så?
Enda mervärdet är väl egentligen justeringen av verket, eller?
Skillnaden mellan Sub300 och 300T är några tiondelar i tjocklek, ingen heliumventil, enklare lås på länken, lite mindre tavla och ett COSC-at verk. Samt en näve tusenlappar. Är det så?
Enda mervärdet är väl egentligen justeringen av verket, eller?
Även boetten är annorlunda. @MaBr har tidigare gjort en bra jmf mellan modellerna.Annorlunda vridring, annorlunda glas (välvt och inte platt som på 300T), annorlunda passform mot handleden på ändlänkarna