Bruker en 300-lenke på denne som er 300T. Jeg liker lenker som er mer flimsy og uten stor clasp.Har du det gamla spännet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bruker en 300-lenke på denne som er 300T. Jeg liker lenker som er mer flimsy og uten stor clasp.Har du det gamla spännet?
ÄNTLIGEN!! Då kan jag posta för första gången som DoxaägareKanske börjar ordna upp sig
Får se imorgon vid den här tiden om man kan posta som Doxa-ägare…
Grattis! Körde en sån för några somrar senÄNTLIGEN!! Då kan jag posta för första gången som Doxaägare
Första intrycken är att den är helt outstanding som sommarklocka! Älskar länken och snabbjusteringen vilket jag saknat t.ex. på min BB58:a.
Men förvånansvärt ”liten”. Trodde den skulle bäras större?! Hursom tror jag det blir en grym följeslagare nu i sommar. Postar de två första bilderna i min ägo.
Grattis! Blir finfin i sommar!ÄNTLIGEN!! Då kan jag posta för första gången som Doxaägare
Första intrycken är att den är helt outstanding som sommarklocka! Älskar länken och snabbjusteringen vilket jag saknat t.ex. på min BB58:a.
Men förvånansvärt ”liten”. Trodde den skulle bäras större?! Hursom tror jag det blir en grym följeslagare nu i sommar. Postar de två första bilderna i min ägo.
Gratulerer med en fantastisk gul klokke. Beste fargen uten tvil.ÄNTLIGEN!! Då kan jag posta för första gången som Doxaägare
Haha. Korrekt bra öga därGrattis! Blir finfin i sommar!
Första bilden från säljarens bil, och andra från din egen?
Enig! Tätt följd av turkos imho. Så det blir nästaGratulerer med en fantastisk gul klokke. Beste fargen uten tvil.
Man blir som ett barn på julafton med ny klocka på armen. Been there my selfHaha. Korrekt bra öga där
Enig! Tätt följd av turkos imho. Så det blir nästa
Jo jag har faktiskt hört talas om detMan blir som ett barn på julafton med ny klocka på armen. Been there my self
...men ni har sett att det finns en orange version också...??
Måste det vara gult? Annars finns: https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/gummi/gummi-diver/
Yes. Har sett dem och faktiskt frågat feskarn om han kan ta hem i 20mm. Men det är det stuket och gult jag vill ha, utan att köpa från doxa för över 4kMåste det vara gult? Annars finns: https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/gummi/gummi-diver/
Jag tycker att din Doxa förtjänar ett äkta Isofrane. Skicka PM så ska du få en rabattkod av mig.
Det tycker kanske jag med. Drar ett pm, tackJag tycker att din Doxa förtjänar ett äkta Isofrane. Skicka PM så ska du få en rabattkod av mig.
Men FML!!Jag tycker att din Doxa förtjänar ett äkta Isofrane. Skicka PM så ska du få en rabattkod av mig.
Men neeej, vad tråkigt.Men FML!!
Out of stock
RÖVEN!
Fanns med svart spänne. Kör med det så länge så kan du köpa ett i stål senareMen FML!!
Out of stock
RÖVEN!
Va, gjorde detFanns med svart spänne. Kör med det så länge så kan du köpa ett i stål senare
Sjukt bra! Stort grattis!ÄNTLIGEN!! Då kan jag posta för första gången som Doxaägare
Om du är vid vår fina sjö så brukar det ju vara skitfiskeSkitfiske men bra klocka.
Tack. Ruskigt nöjd! Känns som en riktigt bra instegareSjukt bra! Stort grattis!
Snyggt med inget oranget!
Rastar min Caribbian 1200T
Vad är det för strap?Elände att vara bortrest - samma klocka i 10 dagar. Skönt att vara hemma igen och börja det vanliga hysteriska swappandet.
Erikas MN-band. Sen beställde jag tryck - du få inte skriva firmanamn, typ Doxa, men DX300 tyckte jag funkade bra. Här är några mer bilder;Vad är det för strap?
Grymt! Passar svinbra, blev sugen. Är det bekvämt?Erikas MN-band. Sen beställde jag tryck - du få inte skriva firmanamn, typ Doxa, men DX300 tyckte jag funkade bra. Här är några mer bilder;