Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är så sjukt bra alltså!Photoshoppad...
![]()
Älskar den. Den har varit en forumh#ra och hoppat runt rejält mellan ägare. Men hos mig lär den stanna ett tag. Nu med ny länk är den perfekt. Kan inte tänka mig coolare klocka för pengen faktiskt.Den där är så sjukt bra alltså!
Nej inte med tanke på Doxapriserna här på forumet iaf. Verkar som Doxamarknaden har hittat sin botten på KS!Älskar den. Den har varit en forumh#ra och hoppat runt rejält mellan ägare. Men hos mig lär den stanna ett tag. Nu med ny länk är den perfekt. Kan inte tänka mig coolare klocka för pengen faktiskt.Alla borde testa en Doxa.
Ja det är lite sjukt. KS är billigast i världen på Doxa av någon märklig anledning.Nej inte med tanke på Doxapriserna här på forumet iaf. Verkar som Doxamarknaden har hittat sin botten på KS!
Måste vara @Zadenius fel!Ja det är lite sjukt. KS är billigast i världen på Doxa av någon märklig anledning.![]()
Om du inte vill köpa ny så lägg in en bevakning på watchrecon, finns en 1200T Carribean till salu på Wus just nu bland annat.Någon som har tips på var jag kan hitta min första Doxa? Väldigt taskigt utbud både här och på bukten. Vill ha en 42,X mm version då jag har späda handleder.
1200Tn på wus tycker jag ser schysst ut, kul att det är nummer 0003 och bra pris.Tack! Det är en begagnad jag är ute efter nämligen![]()
Tror 200 T-Graph släpptes -69 så vi måste säkert vänta till Basel 2018...Hello boys and girls.
Vad tror ni om ryktet på en reissue av Sub 200 T-Graph då? Är det en rimlig tanke eller drömmer jag bara?
Snodde bild på Hodinkee för lite djup och inspiration
![]()
Sant med segtTror 200 T-Graph släpptes -69 så vi måste säkert vänta till Basel 2018...
Eller så vågar de inte vänta, rider vidare på hypen från SUB 300 och stresslanserar den nu på Basel![]()
Fast helst vill jag ha vintageTror 200 T-Graph släpptes -69 så vi måste säkert vänta till Basel 2018...
Eller så vågar de inte vänta, rider vidare på hypen från SUB 300 och stresslanserar den nu på Basel![]()
Klippte han Ramblern?
JappKlippte han Ramblern?
Japp
Doxa gänget växer...
Yes sir I did! Superskön klocka och en smidig affär.Klippte han Ramblern?
VerkligenBra köp! Förvånad den låg så länge på det priset, känns lite ovanlig på K&S mot andra doxor...