• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Ncs

Rolex
2-Faktor
Sista dagen! Om det är någon gång ni ska köpa en ny Doxa så är det nu!
58EBC541-CD24-44A0-BCBF-29DBA2E0422E.jpeg
 

cjperry

Audemars
2-Faktor
Blir ett litet avbrott från alla dykare i tråden men Synchron släpper 39mm flieger GMT i brons. Jag brukar gilla det som kommer från dem men detta får tummen ner. Oerhört generisk och tråkig. För $990 (+moms) finns det roligare klockor.
synchron-bronze-GMT-brown-hero.jpg
synchron-bronze-GMT-green-hero.jpg
synchron-bronze-GMT-desktop.jpg
Swing and a miss skulle jag säga. Logon ser alldeles för stor ut dessutom.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Även om dagens Synchron-nyheter tydligt vittnar om att även Rick Marei kan ha en dålig vecka på jobbet, så får vi påminna oss själva om allt bra han gjort 😂

Tack till @Magnus (Sthlm) för att jag fick köpa denna, och förlåt till alla er andra som jag terroriserat i DM sista tiden 🙈

DSC09538 (1).jpg
Sjukt bra! Av AquaLung-modellerna så är det där den bästa tycker jag.
 

Leppe

Panerai
2-Faktor
Även om dagens Synchron-nyheter tydligt vittnar om att även Rick Marei kan ha en dålig vecka på jobbet, så får vi påminna oss själva om allt bra han gjort 😂

Tack till @Magnus (Sthlm) för att jag fick köpa denna, och förlåt till alla er andra som jag terroriserat i DM sista tiden 🙈

DSC09538 (1).jpg
Stort grattis till en fin Doxa!
Superfin!
Det är skönt att, för en gångs skull, inte va avis då jag har en likadan 😂😂
 

Magnus (Sthlm)

Panerai
2-Faktor
Även om dagens Synchron-nyheter tydligt vittnar om att även Rick Marei kan ha en dålig vecka på jobbet, så får vi påminna oss själva om allt bra han gjort 😂

Tack till @Magnus (Sthlm) för att jag fick köpa denna, och förlåt till alla er andra som jag terroriserat i DM sista tiden 🙈

DSC09538 (1).jpg
Helt klart den bästa moderna Doxan. Jag kommer sakna den. Hoppas den får mer användning hos dig än vad jag gav den.
 

Leppe

Panerai
2-Faktor
Blir ett litet avbrott från alla dykare i tråden men Synchron släpper 39mm flieger GMT i brons. Jag brukar gilla det som kommer från dem men detta får tummen ner. Oerhört generisk och tråkig. För $990 (+moms) finns det roligare klockor.
synchron-bronze-GMT-brown-hero.jpg
synchron-bronze-GMT-green-hero.jpg
synchron-bronze-GMT-desktop.jpg
Jag håller verkligen med dig. Den va inte så kul. Inget för mig allafall. Hoppas att det finns någon annan som gillar den så att Marei kan få in cash till att göra fina dykare istället 😁
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Synchron Military på ingång! Jag lyckades få tag i @MH123s Synchron (som jag har tittat många gånger på), helt ovetandes om vad det var för klocka och dess historia.

Nu när jag har läst lite om den blir den bara mer intressant. Rick Marei verkar vara en frisk fläkt och bara det att Synchron Group äger rättigheterna till mina favoritgummin ISOfrane och Tropic är lovande. Förhoppningsvis landar den i morgon.

Finns det många som snurrar här på KS? Och blir de använda? Jag hoppas den bärs bra, lug-to-lug på 45 mm gör förhoppningsvis att den bärs bra.


1670487451658.png


Om någon är intresserad av att läsa en rolig tråd kan jag varmt rekommendera en tråd från Watchuseek som jag sprang på. Där får man följa hela resan från Synchrons första mejlutskick om klockan, till att den säljer slut direkt och hur Doxa försöker smutskasta Synchron, med rätt barnsliga påhitt.

 

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
Synchron Military på ingång! Jag lyckades få tag i @MH123s Synchron (som jag har tittat många gånger på), helt ovetandes om vad det var för klocka och dess historia.

Nu när jag har läst lite om den blir den bara mer intressant. Rick Marei verkar vara en frisk fläkt och bara det att Synchron Group äger rättigheterna till mina favoritgummin ISOfrane och Tropic är lovande. Förhoppningsvis landar den i morgon.

Finns det många som snurrar här på KS? Och blir de använda? Jag hoppas den bärs bra, lug-to-lug på 45 mm gör förhoppningsvis att den bärs bra.


1670487451658.png


Om någon är intresserad av att läsa en rolig tråd kan jag varmt rekommendera en tråd från Watchuseek som jag sprang på. Där får man följa hela resan från Synchrons första mejlutskick om klockan, till att den säljer slut direkt och hur Doxa försöker smutskasta Synchron, med rätt barnsliga påhitt.

Finns en del åsikter om spektaklet även i denna tråd 😂 Grattis till en kul klocka oavsett!
 
Topp