Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju ut som nått sånt här.. Inte säker på vem som licenstillverkat dom eller vad som kan tänkas stå på tavlan på din!Hallå folket!
Jag försöker ta reda på vad för klocka detta är. Vi hade dem när jag gjorde lumpen som dykare på AMF1 2007-2008. Tämligen säker på att det är en Poseidon av något slag. Tyvärr enda bilden jag har på klockan.
Någon här som kan veta vad modellen heter.
God jul!
Ser ut att vara liknande denna. Kanske går att spåra upp vem som köpte den.Hallå folket!
Jag försöker ta reda på vad för klocka detta är. Vi hade dem när jag gjorde lumpen som dykare på AMF1 2007-2008. Tämligen säker på att det är en Poseidon av något slag. Tyvärr enda bilden jag har på klockan.
Någon här som kan veta vad modellen heter.
God jul!
Ser absolut ut att vara samma modell!Ser ut att vara liknande denna. Kanske går att spåra upp vem som köpte den.
Avslutad - Poseidon Dykare - Svenska Marinen - PB
Säljer en hårding som varit med om en del i sina dagar! Detta exemplar har enl tidigare ägare använts av röjdykare på HMS Spårö. Boettlocket är utbytt mot ett märkt 500m. Oklart om originalet hade militär märkning eller ej. Skruvad krona. Ca 42mm i diameter. 22 mm mellan luggarna. Bärs nätt...klocksnack.se
Tusen tack för svar.Ser ut att vara liknande denna. Kanske går att spåra upp vem som köpte den.
Avslutad - Poseidon Dykare - Svenska Marinen - PB
Säljer en hårding som varit med om en del i sina dagar! Detta exemplar har enl tidigare ägare använts av röjdykare på HMS Spårö. Boettlocket är utbytt mot ett märkt 500m. Oklart om originalet hade militär märkning eller ej. Skruvad krona. Ca 42mm i diameter. 22 mm mellan luggarna. Bärs nätt...klocksnack.se
Tack för svar! Onekligen väldigt lik. Identisk med undantag för själva tavlan.Ser ju ut som nått sånt här.. Inte säker på vem som licenstillverkat dom eller vad som kan tänkas stå på tavlan på din!
Måste vara fakeEn Doxa med bra tryck i lysmassan, helknasigt jag veeet
Helt klart, så här kan vi ju inte ha detMåste vara fake
Så där kan du ju inte ha det. Måste hålla på traditionerna! En Doxa ska ha dåligt lume. En lösning kan vara ett sånt här band för att minimera exponeringen av tavlan för ljus.En Doxa med bra tryck i lysmassan, helknasigt jag veeet
Smart! Får lägga över en tejpbit tills det anländer, man vill ju inte bli bländadSå där kan du ju inte ha det. Måste hålla på traditionerna! En Doxa ska ha dåligt lume. En lösning kan vara ett sånt här band för att minimera exponeringen av tavlan för ljus.
Hur djupt är djuuupt egentligen?Kul dag! Värmer upp inför morgondagen då tanken är att gå djuuupt. Har alla DOXAs gått i vinteride, eller vadan denna stiltje?...
Djupare än idag ..nä, men hade planerat för 30ish åtminstone men får se lite hur vinden ligger på imorgon (är det för mycket sjö är det bara att glömma).Hur djupt är djuuupt egentligen?
Ja, det stämmer ju det! Vi hamnade vi på 32 m med en fallerande regulator för många år sedan. Just då, i det läget, kändes 30ish djuuupt.Djupare än idag ..nä, men hade planerat för 30ish åtminstone men får se lite hur vinden ligger på imorgon (är det för mycket sjö är det bara att glömma).
Förstår det, därnere vill man helst att prylarna ska funka Tur jag bara har lungorna att hålla koll på...typ.Ja, det stämmer ju det! Vi hamnade vi på 32 m med en fallerande regulator för många år sedan. Just då, i det läget, kändes 30ish djuuupt.
Tror endast det är Fredmans Ur i huvudstaden som säljer SUBs över diskNågon butik i Malmö som har Doxas dykare i butik så att man kan prova?
Om man läser mellan raderna kan man ana att det faktiskt är en Benthos som släpps härnäst. Jag väljer att tro så åtminstone Kul!Får se vad Rick släpper i slutänden.
Vore ju trevligt med en instegsdykare under $1000.
Givet köp om den släpps och priset blir ok.Får se vad Rick släpper i slutänden.
Vore ju trevligt med en instegsdykare under $1000.