• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Testar nya mobilen, hög inlärningskurva men skam den som ger sig! 😬
DgXRBL2.jpg

Senast ändrad:
50st... Det gäller att hålla hypen vid liv!
Skönt att de sänker priset lite första veckan så det inte rör sig för trögt.
Det enda man kan hoppas på i fånerierna vore att Aquastar veckan efter säger "Fuck Fratello" och släpper samma isblå variant med en normal snygg sekundvisare i en obegränsad modell. Men Marei är ju kungen av limited-fånerier så om någon så är det ju han som gillar den där skiten.

Skönt att de sänker priset lite första veckan så det inte rör sig för trögt.
Det enda man kan hoppas på i fånerierna vore att Aquastar veckan efter säger "Fuck Fratello" och släpper samma isblå variant med en normal snygg sekundvisare i en obegränsad modell. Men Marei är ju kungen av limited-fånerier så om någon så är det ju han som gillar den där skiten.
Jag undrar om Aquastar har sålt en enda klocka som inte varit till pre-order-pris. 😆 Det hade varit kul om de hade släppt en variant med den tavlan men som du säger så kommer det aldrig att hända. Riktigt tråkigt att Marei är så inne på LE hela tiden, jag tycker att det förstör hela intryckt när de spelar så mycket på FOMO. De har ju dock släppt sina senaste Aquastar (förutom denna då) som icke limiterade.

Jag undrar om Aquastar har sålt en enda klocka som inte varit till pre-order-pris. 😆 Det hade varit kul om de hade släppt en variant med den tavlan men som du säger så kommer det aldrig att hända. Riktigt tråkigt att Marei är så inne på LE hela tiden, jag tycker att det förstör hela intryckt när de spelar så mycket på FOMO. De har ju dock släppt sina senaste Aquastar (förutom denna då) som icke limiterade.
Slår vad om att det blir som med Sub300. Efter ett tag kommer man reta sig på Aquastar att man sumpade en sådan potentiell mjölkkossa på en limited som verkade kul i ögonblicket men inte så kul att vara begränsad av ett år eller två senare. Så man klämmer ur sig en snarlik med en blå nyans som är ett knappt märkbart mikrosteg ifrån denna på pantone-skalan vilket leder till att de 50 som sitter på limited versionen känner sig svikna och blir tvärtjuriga.
(ok, en färgnyans är inte lika avgörande som en hel modellserie så det kanske inte händer)

Tillbaka
Topp