Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, verkligen. Hade nog trott det skulle ta ett tag för dem att fylla den kvoten.Nu verkar Poseidon var slutsåld. Gick snabbt mtp att det var 1000st :/
Undrar varför…Nu verkar Poseidon var slutsåld. Gick snabbt mtp att det var 1000st :/
Jag får testa med en Maranez-länk. Köpte på mig några när de sålde dem lösa. Och nu har jag befriat Limeee Searamblern.Hmm.. skulle den även passa på @Limeee Doxa som ligger ute på ks?![]()
Känns som att denna sålde slut snabbare än första Military eller? Då var detta ändå 3x så många.Nu verkar Poseidon var slutsåld. Gick snabbt mtp att det var 1000st :/
Förutom röda sekundvisaren tycker jag den ser kalas ut! Inte läst el kollat klippet, men jag antar den är skapligt limiterad?Aquastar i samarbete med Fratello Watches
![]()
Vad tycker ni?![]()
50st... Det gäller att hålla hypen vid liv!Förutom röda sekundvisaren tycker jag den ser kalas ut! Inte läst el kollat klippet, men jag antar den är skapligt limiterad?
Misstänkte det, ugh!50st... Det gäller att hålla hypen vid liv!
Skönt att de sänker priset lite första veckan så det inte rör sig för trögt.50st... Det gäller att hålla hypen vid liv!
Jag tycker att tavlan och den kritvita lumen är en grym kombination men den röda visaren passar inte alls. Föredrar dock ändå den jag redan har.Misstänkte det, ugh!Lika bra så kanske. Vad tycker du själv om den här varianten?
Jag undrar om Aquastar har sålt en enda klocka som inte varit till pre-order-pris.Skönt att de sänker priset lite första veckan så det inte rör sig för trögt.
Det enda man kan hoppas på i fånerierna vore att Aquastar veckan efter säger "Fuck Fratello" och släpper samma isblå variant med en normal snygg sekundvisare i en obegränsad modell. Men Marei är ju kungen av limited-fånerier så om någon så är det ju han som gillar den där skiten.
Slår vad om att det blir som med Sub300. Efter ett tag kommer man reta sig på Aquastar att man sumpade en sådan potentiell mjölkkossa på en limited som verkade kul i ögonblicket men inte så kul att vara begränsad av ett år eller två senare. Så man klämmer ur sig en snarlik med en blå nyans som är ett knappt märkbart mikrosteg ifrån denna på pantone-skalan vilket leder till att de 50 som sitter på limited versionen känner sig svikna och blir tvärtjuriga.Jag undrar om Aquastar har sålt en enda klocka som inte varit till pre-order-pris.Det hade varit kul om de hade släppt en variant med den tavlan men som du säger så kommer det aldrig att hända. Riktigt tråkigt att Marei är så inne på LE hela tiden, jag tycker att det förstör hela intryckt när de spelar så mycket på FOMO. De har ju dock släppt sina senaste Aquastar (förutom denna då) som icke limiterade.
Egentligen ett lyxklagomål när de riktigt bra basmodellerna är tillgängliga. Synd på rara ärtor bara.Jag verkar vara den enda som tycker den röda visaren tillför något. Bra kontrast imho. Tycker ändå den grå är snyggare
Ingen dålig grupp det där! Hur känns Poseidon?Litet tillskott till Doxa/Synchron delen i min box.
TackarIngen dålig grupp det där! Hur känns Poseidon?