Jag har inte Instagram längre så jag har inte heller sett det.
Får väl kliva in och axla den rollen!Det var ju bra...men också dåligt, vem ska nu rapportera om vad som sker i omvärlden?
Här är filmen i bilder:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte Instagram längre så jag har inte heller sett det.
Får väl kliva in och axla den rollen!Det var ju bra...men också dåligt, vem ska nu rapportera om vad som sker i omvärlden?
Tjusigt! Håller med du, måste bara vara en GMTFår väl kliva in och axla den rollen!
Här är filmen i bilder:
Gmt brukar vara användbart i grottor för att hålla reda på dag och natt. Så jag håller med. Hoppas!Tjusigt! Håller med du, måste bara vara en GMT
Tänkte på det häromdagen. Har inte sett några av dina fina bilder på ett tag på den plattformen. Saknar dem men tycker egentligen att du gör helt rätt.Jag har inte Instagram längre så jag har inte heller sett det.
Ser ut som nått sämre micromärke för max 5kHmm...
Edit: 42mm diameter, 15.85mm tjocklek, 56h gångreserv. 2890 euro med stålbezel och 2990 med keramisk (på BOR)
Sorry Doxa men det ser ut som skit, speciellt för det priset. Sen förstår jag inte riktigt varför de gör en version 2 på den modellen. Hur många sålde de av version 1? Har i princip inte sett några alls ute så de känns som en flopp. Sunburst hör inte hemma på en SUB.Hmm...
Edit: 42mm diameter, 15.85mm tjocklek, 56h gångreserv. 2890 euro med stålbezel och 2990 med keramisk (på BOR)
Jag gillar ju inte 200 öht. Tycker inte det är snyggt med bandhornen som lutar. Känner inte Doxa-koppling med dem.Sorry Doxa men det ser ut som skit, speciellt för det priset. Sen förstår jag inte riktigt varför de gör en version 2 på den modellen. Hur många sålde de av version 1? Har i princip inte sett några alls ute så de känns som en flopp. Sunburst hör inte hemma på en SUB.
Jag håller med, 200 är inget vidare som helhet. Hade varit intressant att veta hur den sitter på armen med tanke på att den är 16mm tjock...Jag gillar ju inte 200 öht. Tycker inte det är snyggt med bandhornen som lutar. Känner inte Doxa-koppling med dem.
Usch för sunburst.
Sorry Doxa men det ser ut som skit, speciellt för det priset. Sen förstår jag inte riktigt varför de gör en version 2 på den modellen. Hur många sålde de av version 1? Har i princip inte sett några alls ute så de känns som en flopp. Sunburst hör inte hemma på en SUB.
Ser ut som nått sämre micromärke förr max 5k
Jag stämmer in i kören. Den där va stendöd, för mig allafall.Jag gillar ju inte 200 öht. Tycker inte det är snyggt med bandhornen som lutar. Känner inte Doxa-koppling med dem.
Wow det där var inte bra…Hmm...
Ett fall framåt jämfört med den ursprungliga C-graph, men det säger ju inte så mycket. Den var ju en tämligen misslyckad modell som de inte kan ha sålt många ex av. Trodde snarare den skulle läggas ned.Wow det där var inte bra…
En polerad bajskorv är fortfarande en bajskorv. Vad håller Doxa på med?Hmm...
Magiskt!OWGar på med...ja, ni vet vad
Kunde dock inte valt ett bättre offer. Gillar den mer och mer för var dag som går, win win typ
Magiskt!
Haha, vill bara ha en själv nu...
Tänker du fortfarande på EPA-raggare när du ser Whitepearls?
BoR-länken på Sub 200, är det skruvar eller vanliga pins i länken?
Hittar ingen bra info på nätet.
Sitter så sjukt hårt och vill ta bort en bit.
Det är skruvar. Du kanske är i samma sits som jag var för några år sedan - läsglasögonen räckte inte till. Sen köpte jag ett par super-duper extra starka bara för sån här meck och plötsligt kunde jag se att det fanns ett spår för skruvmejselnBoR-länken på Sub 200, är det skruvar eller vanliga pins i länken?
Hittar ingen bra info på nätet.
Sitter så sjukt hårt och vill ta bort en bit.
Det är skruvar. Du kanske är i samma sits som jag var för några år sedan - läsglasögonen räckte inte till. Sen köpte jag ett par super-duper extra starka bara för sån här meck och plötsligt kunde jag se att det fanns ett spår för skruvmejseln
Ibland kan det ligga lite loctite eller liknande på skruven som behöver värmas lite med en hårtork eller liknande för att samarbetaJo men jag ser spåren men blev osäker när de satt som sten