• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

IMG_20230329_141534.jpg

Fått följa med på simningen. Fy satan vilken bra klocka, precis som Serica 5303 med en härlig bläcksvärta i den blanka tavlan. Blir nog en keeper trots allt.
Verkligt fin svärta på den!!!!

Satan också.. då hamnade man i ett grovt vill ha missbruk IGEN.. hållit shopping-fingret i styr men idag bröt sig fingret nästan loss.. haft ögonen på Pelagos 39 och NM FXD.. hållit tillbaka mina vill ha begär, så råkade jag snubbla över denna Doxa 300 Sub i kolfiber… när jag såg den på youtube blev köpsuget totalt och jag mumlade för mig själv 20… 25?…30?… hmm.. hur mycket?

In på hemsidan och ser 46k… nu e vi ju uppe på Pelagos 39 / FXD pengar… kan inte riktigt motivera premien på kolfiber.. iof cosc också.. dock inte tillräckligt för att motivera mig att köpa denna för samma pengar som Tudor eller Omega SMP..

Testade att dra iväg ett Mail till fredmans ur och frågade om det finns någon möjlighet till rabatt..någon som har tidigare erfarenhet?

Man har ju trots allt prutat på Omega i butik i flera år.. såg också att det var beställningsvara, kanske värt för butiken att beställa hem och få sålt en, blir ju trots allt en liten vinst kvar och ytterligare en nöjd kund.

Vi får se om det blir något. Får hoppas 😄
D70DB718-904E-46C2-A989-F80260ED71AF.jpeg
9A3FF38F-04FC-41E9-9C46-094FA5F3BF87.jpeg

Efter att jag provade denna skönhet av @Vinterdykarn 🧡
20230401_165337.jpg

20230401_165342.jpg

har jag inte kunnat släppa tanken på en orange Doxa...
Så idag beställdes en ny Doxa sub 300, inte lika bra/häftig som gamla 600t men får duga.
Blir 5 gången med 300 pro, denna gång kanske den får stanna. Nu är det bara att vänta
Gamla 600T måste ju vara den bästa moderna Doxan. Hade den bara haft platt glas hade den varit helt perfekt. Kvalitetsmässigt tycker jag också den verkar ligga ett steg över övriga modeller.

Satan också.. då hamnade man i ett grovt vill ha missbruk IGEN.. hållit shopping-fingret i styr men idag bröt sig fingret nästan loss.. haft ögonen på Pelagos 39 och NM FXD.. hållit tillbaka mina vill ha begär, så råkade jag snubbla över denna Doxa 300 Sub i kolfiber… när jag såg den på youtube blev köpsuget totalt och jag mumlade för mig själv 20… 25?…30?… hmm.. hur mycket?

In på hemsidan och ser 46k… nu e vi ju uppe på Pelagos 39 / FXD pengar… kan inte riktigt motivera premien på kolfiber.. iof cosc också.. dock inte tillräckligt för att motivera mig att köpa denna för samma pengar som Tudor eller Omega SMP..

Testade att dra iväg ett Mail till fredmans ur och frågade om det finns någon möjlighet till rabatt..någon som har tidigare erfarenhet?

Man har ju trots allt prutat på Omega i butik i flera år.. såg också att det var beställningsvara, kanske värt för butiken att beställa hem och få sålt en, blir ju trots allt en liten vinst kvar och ytterligare en nöjd kund.

Vi får se om det blir något. Får hoppas 😄
D70DB718-904E-46C2-A989-F80260ED71AF.jpeg
9A3FF38F-04FC-41E9-9C46-094FA5F3BF87.jpeg

Fått ngt svar från fredmans?

Jag köpte min Doxa 300 sub på fredmans hemsida för drygt 1 år sen.
Då hittade jag en rabattkod här på KS som gav 10% på alla Doxa på fredmans.

Fått ngt svar från fredmans?

Jag köpte min Doxa 300 sub på fredmans hemsida för drygt 1 år sen.
Då hittade jag en rabattkod här på KS som gav 10% på alla Doxa på fredmans.
Ingen rabatt fanns att erbjuda.. jag gjorde så att jag beställde den från Doxas egna hemsida. Ska hämta ut den imorgon och känna på den.. kommer lite bilder. Annat på ingång så blir nog en retur, om jag inte blir förälskad 😄

Hairspring postade precis den här på instagram. Väldigt fin och väldigt dyr…

Hade beställt en Omega SMP.. den levererades idag samtidigt som Doxan var framme. Öppnade Omega paketet och allt var i sin ordning, sedan Doxa paketet.. hade tänkt göra en retur men ville ändå se hur den känns. Hade bara planerat att köpa en ny klocka...

När jag väl packade upp den kände jag ren glädje, jag vred upp den och ställde in den. Den kändes fantastiskt rolig och vill ha begäret käkade upp en del av semesterkassan.. behåller den och får helt enkelt jobba över för att fylla igen tomrummet doxan lämnade på kontot.. men det är de värt! 😄😄😄

46A0FA5F-9829-426D-BDAB-60467E90642E.jpeg
58F3AA32-B6C5-4763-AAD4-114054475ABA.jpeg

Hade beställt en Omega SMP.. den levererades idag samtidigt som Doxan var framme. Öppnade Omega paketet och allt var i sin ordning, sedan Doxa paketet.. hade tänkt göra en retur men ville ändå se hur den känns. Hade bara planerat att köpa en ny klocka...

När jag väl packade upp den kände jag ren glädje, jag vred upp den och ställde in den. Den kändes fantastiskt rolig och vill ha begäret käkade upp en del av semesterkassan.. behåller den och får helt enkelt jobba över för att fylla igen tomrummet doxan lämnade på kontot.. men det är de värt! 😄😄😄

Väldigt snyggt!
Bra val ;)

Ingen rabatt fanns att erbjuda.. jag gjorde så att jag beställde den från Doxas egna hemsida. Ska hämta ut den imorgon och känna på den.. kommer lite bilder. Annat på ingång så blir nog en retur, om jag inte blir förälskad 😄

Spännande!
Är också sjukt sugen på en kolfiber nu till sommaren.. :)

Såg nu att du lagt ut bild på den.. Jävligt läcker i vit. Bra köp!!

Bra val. Hör av dig om/när du ska sälja.

Spännande!
Är också sjukt sugen på en kolfiber nu till sommaren.. :)

Såg nu att du lagt ut bild på den.. Jävligt läcker i vit. Bra köp!!
Grymt nöjd hittills. Som jag nämnde tidigare hade jag svårt att motivera priset men när jag väl packat upp den.. ja den kändes speciell och jag kunde inte skicka tillbaka den helt enkelt! Den är grym i vit, gillar den även i orange!😄
Bra val. Hör av dig om/när du ska sälja.
🤝🙏🏻 får se om kärleken håller i sig. Om vi separerat så hör jag av mig 😉

Tillbaka
Topp