• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Inleder veckan med Doxa
1684129701880.jpeg

1684129728059.jpeg

Hvis dette er reelt, så koster den nok en del - fordi "Clive Cussler" brandingen gjør at eierne der også skal ha penger. Uansett, så har jo mange på WUS etterspurt en Clive Cussler / Dirk Pitt-klokke. Nå har de fått den...

Blir vel akkurat som Omega's 007-utgaver.

Som en limited edition så tycker jag ändå att den är cool men tavlan skulle varit orange som Cusslers klocka han hade. Men vad är det för materia
Skulle vilja prata med deras CD. För det går brant nedför just nu.
Vi får hoppas det är ett skämt och att det kommer en GMT i klassisk boett. Blir det den här så känns det som att de kan skicka den till Doxa Asia-butikerna direkt.

Gillar den. Snygg detalj att 15 i datumhjulet är i röd färg för att hylla Clives födelsedag. 2690€
DSC05276.jpg

DSC05282.jpg

Screenshot_20230519_011426_Instagram.jpg

Screenshot_20230519_011436_Instagram.jpg

Screenshot_20230519_011446_Instagram.jpg

Screenshot_20230519_011452_Instagram.jpg
Nu när jag ser den så tycker jag ändå att den är rätt cool. Alldeles för mycket fauxtina för mig, men en cool hyllning. Kanske mer något man har på hyllan hemma om man gillar Cussler än något man tar med på "äventyr".

Verkar inte vara LE heller.

Utflippad variant och inte min kopp te men kan tänka mig att den träffar rätt i kundkretsen. Nånstans måste man acceptera att Doxa släpper sargen och går lite utanför den smala stigen om de inte ska bli helt statiska kring de klassiska basmodellerna. Tycker ändå man gjort det rätt bra hittills med 200 & 600 modellerna och carbon-varianter t.ex. Alla kan inte gilla allting ett märke klämmer ur sig.

Tillbaka
Topp