Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Mer sånt. Nya Doxa i all ära men de har så många fina äldre modeller som oftast glöms bort. Lite AP-varning på Doxa i det att de blivit ett one model brand.En gammelDoxa:
Från -42, i Borgelboett.
Tyvärr kanske inte..... kollade på deras senaste reel och tavlan verkar se ut så.Hoppas det är ett aprilskämt.
Nu har de spårat ur helt ju. Synd när de har ett så bra arv att bygga på.Hoppas det är ett aprilskämt.
Skulle vilja prata med deras CD. För det går brant nedför just nu.Nu har de spårat ur helt ju. Synd när de har ett så bra arv att bygga på.
Som en limited edition så tycker jag ändå att den är cool men tavlan skulle varit orange som Cusslers klocka han hade. Men vad är det för material?Hoppas det är ett aprilskämt.
Carbon? Kan vel farges til det man vil. Ser sånn ut....Men vad är det för material?
Som en limited edition så tycker jag ändå att den är cool men tavlan skulle varit orange som Cusslers klocka han hade. Men vad är det för materia
Vi får hoppas det är ett skämt och att det kommer en GMT i klassisk boett. Blir det den här så känns det som att de kan skicka den till Doxa Asia-butikerna direkt.Skulle vilja prata med deras CD. För det går brant nedför just nu.
Aged/patinerad metall? likt ex. Gruppo Gamma gjort tidigare.Som en limited edition så tycker jag ändå att den är cool men tavlan skulle varit orange som Cusslers klocka han hade. Men vad är det för material?
Ser inte ut som Carbon tycker jag, det brukar vara mer randigt i strukturen.Carbon? Kan vel farges til det man vil. Ser sånn ut.
Ja, skulle kunna vara något sånt. Länken passar i alla fall inte ihop med boetten.Aged/patinerad metall? likt ex. Gruppo Gamma gjort tidigare.
Wtf!?Hoppas det är ett aprilskämt.
Jag tycker med den ser bra utMera bilder:
Jag skulle kunna leva med en sån där. Har inget alls emot den artificiella förslitningen. Som tur var har jag bestämt mig för att ligga lågt på klockköp fronten - misstänker att den här blir rätt dyr.
Nu när jag ser den så tycker jag ändå att den är rätt cool. Alldeles för mycket fauxtina för mig, men en cool hyllning. Kanske mer något man har på hyllan hemma om man gillar Cussler än något man tar med på "äventyr".Gillar den. Snygg detalj att 15 i datumhjulet är i röd färg för att hylla Clives födelsedag. 2690€