Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
To siffer er jo allerde borte i "110" og "100" pluss sort dott under "110". Samt 5 i 25 og 4 i 40 er jo allerede borte. Hvorfor ta sjansen på at du mister enda mer detaljer.Om jag tar en duk från cape cod och polerar yttre vridningsinlägget. Kommer färgen försvinna i siffrorna i samband med poleringen?
![]()
Önskar desamma!Önskar alla i tråden en bra dag i detta fantastiska väder
![]()
Håller med dig, sålde min första i ett svagt ögonblick och har saknat den sedan dess. Arkivbild från förra sommarenSommaren har äntligen nått Stockholm
![]()
Edit: fan vad jag diggar denna klocka alltså. Den blir ju nästan bara bättre o bättre med åren hehe
Det tror vi!Jaha, vad tror vi?! Blir det äntligen en ny gmt??
![]()
Eller en lökig C-graph med grön urtavla kan ju heta sea-weed…Jaha, vad tror vi?! Blir det äntligen en ny gmt??
![]()
Är det inte lite löjligt med dessa teasers. Jag tycker de kan vänta till releasedatum o bara smacka ut klockjävelnJaha, vad tror vi?! Blir det äntligen en ny gmt??
![]()
+1 på denÄr det inte lite löjligt med dessa teasers. Jag tycker de kan vänta till releasedatum o bara smacka ut klockjäveln
Aja, kanske är jag som är löjlig![]()
100% enigÄr det inte lite löjligt med dessa teasers. Jag tycker de kan vänta till releasedatum o bara smacka ut klockjäveln
+2 på den+1 på den![]()
+1 på den![]()
Härligt med gemenskap100% enig
+2 på den![]()
Är det inte lite löjligt med dessa teasers. Jag tycker de kan vänta till releasedatum o bara smacka ut klockjäveln