• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

man är väl inte ensam om att ha tänt grillen idag va? 😀
IMG_6294.jpeg

Om jag tar en duk från cape cod och polerar yttre vridningsinlägget. Kommer färgen försvinna i siffrorna i samband med poleringen?
5FBDB95C-0071-4402-B1FE-028196C8E8DD.jpeg
To siffer er jo allerde borte i "110" og "100" pluss sort dott under "110". Samt 5 i 25 og 4 i 40 er jo allerede borte. Hvorfor ta sjansen på at du mister enda mer detaljer.

Sommaren har äntligen nått Stockholm👍🌞
IMG_6448.jpeg

Edit: fan vad jag diggar denna klocka alltså. Den blir ju nästan bara bättre o bättre med åren hehe
Håller med dig, sålde min första i ett svagt ögonblick och har saknat den sedan dess. Arkivbild från förra sommaren ☀️
20210606_124603-01.jpeg

Och den nya på länk, lyfte verkligen klockan ett snäpp enligt mig.
20230509_152316-01.jpeg

Senast ändrad:
Är det inte lite löjligt med dessa teasers. Jag tycker de kan vänta till releasedatum o bara smacka ut klockjäveln 😀
Aja, kanske är jag som är löjlig 😬

Jo, jag håller med dig. Jag tror att det var Rolex som började med det för rätt länge sedan och alla andra tillverkare såg hur mkt intresse och diskussioner det skapade och följde sedan efter.

IMG_20230513_130844.jpg

Första reaktionen när denna kom i höstas var att den måste ju bli fantastisk till sommaren. Och ja, så är det. Ytterligare en på listan av klockor som jag "bara ska prova" som antagligen blir en keeper, det är fan inte lätt att vara hoarder.

Tillbaka
Topp