• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Funderar på att sälja denna och köpa en Doxa istället. Jag undrar dock ifall länkar som passar Synchron också passar Doxa?
068FA9F6-7776-46A1-A06B-BD636527BC3A.jpeg
En Doxa Army?

Funderar på att sälja denna och köpa en Doxa istället. Jag undrar dock ifall länkar som passar Synchron också passar Doxa?
068FA9F6-7776-46A1-A06B-BD636527BC3A.jpeg
Om du menar att den Maranez/Suppaparts länken som många har kompletterat Syncron military med skulle kunna passa dagens Doxa 300 eller 300T rakt av - nej! Syncron boetten är tjockare så det går med största sannolikhet inte bra. I alla fall inte utan mek/våld med moddade ändlänkar.

Ne, syftade på 300. Föredrar faktiskt Synchron före än Doxa army. :)
Om du menar att den Maranez/Suppaparts länken som många har kompletterat Syncron military med skulle kunna passa dagens Doxa 300 eller 300T rakt av - nej! Syncron boetten är tjockare så det går med största sannolikhet inte bra. I alla fall inte utan mek/våld med moddade ändlänkar.
Tack för svar!

• Like
Reactions: Ncs
Törs jag fråga var min herre köper sina flådiga band? Mycket lyckad kombo för övrigt, må den glädja dig länge och väl innan bandbytessjukan sätter in härnäst.
Bandbytarsjukan är jag väl bekant med och är ett gissel men slutar alltid med ISOFRANE som jag tycker passar bäst till den här typen av klocka. Har köpt bandet på bilden och många andra band från https://strapsco.com/. Dom har ett brett sortiment av band när "sjukan" slår till😄

Måste erkänna att jag saknar att äga en orange 300 när jag ser bilderna i tråden.. En otroligt rolig klocka att bära
Ja, den är grym! Jag blir ofta sugen på att köpa någon till Doxa när jag har den på mig, typ 300t eller Army. Men, så kommer jag på att jag, enligt mig, redan har den bästa.

Tillbaka
Topp