Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl för att dölja gummidoften? Oavsett så är det en artificiell doft som bandet är parfymerat med.Hur kommer det sig att Isofrane doftar vanilj?
Misstänkte att det var något liknande men kunde inte greppa det bara. Frågan är om gummilukten hade verkligen doftat så illa.Det är väl för att dölja gummidoften? Oavsett så är det en artificiell doft som bandet är parfymerat med.
Ättika är generellt rätt bra för att ta bort lukt så det funkar säkert. Själv älskar jag vaniljdoften men är klart personlig preferens.Misstänkte att det var något liknande men kunde inte greppa det bara. Frågan är om gummilukten hade verkligen doftat så illa.
Läste någonstans att man kan ev skölja bandet med lite ättika för att minska doften av vanilj. Kanske en vanegrej att vänja sig vid doften.
Grymt!
Yes, lyckades hitta ett 19mm. Verkligen, fantastiskt bekvämt. Nästan så att jag måste leta reda på ett till och ha som backupGrymt!Fick du tag på ett i 19mm? Jag tycker att det är så sjukt bekvämt för övrigt, ett av de bästa banden jag haft. Gummiblandningarna i banden var bättre förr...
Haha, helt rätt! Hittar du ett i 20mm när du letar så är jag spekulant, vill ha ett på min SUB 300.Yes, lyckades hitta ett 19mm. Verkligen, fantastiskt bekvämt. Nästan så att jag måste leta reda på ett till och ha som backup![]()
Ser riktigt bra ut!
Vore grymt på din SUB 300Haha, helt rätt! Hittar du ett i 20mm när du letar så är jag spekulant, vill ha ett på min SUB 300.![]()
Tackar!Ser riktigt bra ut!
Tror tidochtings band skulle bli riktigt bra på den. De är dessutom sjukt bra.Nytt band från StrapCo. Helt ok, snabbsystem för att lossa på baksidan. Matchar färgen på tavlan men jag tror inte det känns så värst... dyrt. Det var det inte heller förvisso.
Vart aldrig kär i Doxas egna gummi, varken i utseende eller pris.
![]()
Funkar inte. Bara att höra av sig ifall någon är intresserad av köp/byte.Slog mig att jag kanske kan använda Doxans länk på suppapartändlänken som sitter på min Synchron. Kanske funkar? Om inte så lär jag sälja båda.
![]()
Är lite skeptisk till färgen. Känns sådär med rosa urtavla på en dykarklocka. Men visst är den speciell, absolut limited.![]()
Fasen också att Aquastar bränner fantastiska tavlor på limited editions ihop med Fratello. Först den ljusblå och nu denna.
https://www.fratellowatches.com/int...star-deepstar-ii-pink-salmon-limited-edition/
Jag tycker att den är grym! Riktigt härligt metallrosa tavla och inget fel på det på en dykare.![]()
Fasen också att Aquastar bränner fantastiska tavlor på limited editions ihop med Fratello. Först den ljusblå och nu denna.
https://www.fratellowatches.com/int...star-deepstar-ii-pink-salmon-limited-edition/
Tack för bra tips! Just Sub 200 är dock 19mm mellan bandhornen (vilket de inte har) och jag ogillar att klämma in en 20mm. Ska dock spara till framtida klockor.Tror tidochtings band skulle bli riktigt bra på den. De är dessutom sjukt bra.
![]()
Honeycomb klockarmband av gult FKM gummi - tidochting.se
Gummiband av högsta kvalitet. Sitter snyggt på en din klocka inför sommarens bad.Honeycomb är en gummimodell inspirerad av klassiska racingband med mönster somtidochting.se