Hasse Granat
Basic
Sista veckan innan semester.
Lika bra att förbereda vad som ska med.
Ingen som har en PA som samlar damm?
Lika bra att förbereda vad som ska med.
Ingen som har en PA som samlar damm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom får även en växtblind som jag svårt att missa..!Min synchron syns knappt om man vill få plats med fruns dahlior i bild haha![]()
![]()
Haha, jag har inte heller något stort trädgårdsintresse egentligen.Dom får även en växtblind som jag svårt att missa..!
Riktigt bra!Äntligen kom länken, nästan så att jag skulle kunna bli owg med denna.
![]()
Köör!Riktigt bra!Nu blev jag sugen på att flytta min länk från Deepstar II till M60.
![]()
Jag hejar på dig. Innan jag köpte min så hade jag min rolex sub för att bada med, min CWC och Aqualand till olika aktivitet osv men sen jag köpte Synchron så har den tagit över allt. Är så sjukt nöjd med den. Så fort jag byter band så är det plötsligt en helt ny klocka man bär. Summa summarum är jag ohyggligt nöjd med den.Kommer trots allt behålla denna. Den är för bra för att säljas och länken är det skönaste jag haft.
![]()
Och strapmonster är den också!Jag hejar på dig. Innan jag köpte min så hade jag min rolex sub för att bada med, min CWC och Aqualand till olika aktivitet osv men sen jag köpte Synchron så har den tagit över allt. Är så sjukt nöjd med den. Så fort jag byter band så är det plötsligt en helt ny klocka man bär. Summa summarum är jag ohyggligt nöjd med den.
Hade varit dock kul att kanske testa en Doxa med kupad glas. Kanske till nästa sommar, vem vet.
En bild från förra veckan när jag var på väg till stranden.
![]()
Känns som att det går i vågor. Ibland försvinner alla från K&S på en kvart och ibland kan det ligga flera stycken under en längre tid. Just nu känns det extremt svalt.Är Doxa, Synchron, mm svårsålda?
Jag känner detsamma. Dessutom är det väl en typisk ”klocknördsmärke”, så att sälja utanför forumet är ännu svårare.Känns som att det går i vågor. Ibland försvinner alla från K&S på en kvart och ibland kan det ligga flera stycken under en längre tid. Just nu känns det extremt svalt.
Ja, alla de märkena är relativt okända för allmänheten så det är nog en smal publik.Jag känner detsamma. Dessutom är det väl en typisk ”klocknördsmärke”, så att sälja utanför forumet är ännu svårare.