• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Länge velat ha en caribbean med metrisk vridring.
Samtidigt gillar jag den oranga minutvisaren på 300:an.
7322F793-7081-4430-B1D6-EE59FEAD1ABB.jpeg

Min har suttit på varje dag sen jag fick den. Har inte varit såhär nöjd med en klocka sen jag köpte min blåa Squale 1521 för sex år sen. 😁
PSX_20230722_183604.jpg
Den är riktigt bra. Längesen jag var så här nöjd med en klocka, det enda jag saknar är länk men det är snart ordnat 🙂 Den bläcksvarta urtavlan är otrolig.

Den är riktigt bra. Längesen jag var så här nöjd med en klocka, det enda jag saknar är länk men det är snart ordnat 🙂 Den bläcksvarta urtavlan är otrolig.
Kul att du också är nöjd! Ja, den blir kanon på ladder-länken.👌Synd att originallänken inte är så kul men jag funderar på att borsta min så att den matchar klockorna bättre.

Enda nackdelen jag har hittat med Model 60 är att den är svår att fotografera för det välvda glaset och den svarta tavlan i kombination gör att allt speglar sig. 😅

Kul att du också är nöjd! Ja, den blir kanon på ladder-länken.👌Synd att originallänken inte är så kul men jag funderar på att borsta min så att den matchar klockorna bättre.

Enda nackdelen jag har hittat med Model 60 är att den är svår att fotografera för det välvda glaset och den svarta tavlan i kombination gör att allt speglar sig. 😅
Det tror jag kan bli kanonbra. Haha, sant. En av de mest svårfångade klockorna jag haft.

Tillbaka
Topp