Det tycker jag att du ska, har min på nato nu, kanonbra.Riktigt coola bilder, tack för att du delar! Man kanske skulle testa den på nato ändå.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tycker jag att du ska, har min på nato nu, kanonbra.Riktigt coola bilder, tack för att du delar! Man kanske skulle testa den på nato ändå.![]()
Känns ju mycket modernare på nato i alla fall.Det tycker jag att du ska, har min på nato nu, kanonbra.
![]()
Väldigt fina bilder! Läder passade ju bra. Den passar bra på mycket. Det är lite extra kul att kunna variera så pass mycket när man tröttnar på det ena. Har burit min på både gummi, länk och nato. Allt har sin charm. Just nu är jag lite inne på att hitta ett murrigt "vintagenato" i antingen grönt eller khaki. Har sett att Erikas originals har en hel del fina men det tar emot att betala den pengen för ett natoKänns ju mycket modernare på nato i alla fall.Själv kör jag min på läder för tillfället vilket ger lite mer retro-feel.
![]()
![]()
![]()
![]()
Provkör länken lite igen. Kanske ger det nån dag men återgår nog till Mankey-bandet.
![]()
Nä inget jag reflekterade över alls! Har passat bra både på Smiths(43.5mm) och Skx007(46mm). Är du orolig så tror ja dock ej att det blir fel om du tar ett steg större än ditt handledsomfång heller!Funderar på att beställa ett par band från Mankey så man kan rotera mellan klockor. Behövde du ta hänsyn till lug to lug måttet när du valde storlek?
Va!? Redan.. hoppas min kommer snart också
Va!? Redan.. hoppas min kommer snart också![]()
Rolig överraskning. Tråkigt att du inte klickade med den.Fick notis om frakten i fredags, så var en kul överraskning.
Dock är den up for grabs, klickade inte helt med boetten.![]()
Rolig överraskning. Tråkigt att du inte klickade med den.
Fick du med både gult och svart tropic?
På bilderna är det gult Tropic och svart Isofrane, men man får inte glömma bort att det är Synchron. Min ska landa imorgon, jag beställde ett gult Isofrane extra för att ”jag trodde på bilderna och gult Tropic”.Blir så ibland, kan också vara banden som gör det, jag är van med Doxa sub300 på länk. Annars är den riktigt bra.
Ja, fick med ett svart och ett gult.
Hade varit bättre att skickat med ett isofrane och ett tropic istället, mer mångsidigt.
- Vad sitter det för urverk i den?Fick notis om frakten i fredags, så var en kul överraskning.
Dock är den up for grabs, klickade inte helt med boetten.![]()
Jag chattade med dem vid ett antal tillfällen för att bekräfta. I beskrivningen stod det gul eller svart tropic. Så att man fick båda är bara en upside. Jag ville byta tropic mot isofrane som vid en tidigare beställning men det vill dem inte gå med på :/På bilderna är det gult Tropic och svart Isofrane, men man får inte glömma bort att det är Synchron. Min ska landa imorgon, jag beställde ett gult Isofrane extra för att ”jag trodde på bilderna och gult Tropic”.
LJP G100 TOP GRADE med 68 H gångreserv- Vad sitter det för urverk i den?
Har du en doxa på länk så prova att dra dit den så kanske den flygerBlir så ibland, kan också vara banden som gör det, jag är van med Doxa sub300 på länk. Annars är den riktigt bra.
Ja, fick med ett svart och ett gult.
Hade varit bättre att skickat med ett isofrane och ett tropic istället, mer mångsidigt.
Har du en doxa på länk så prova att dra dit den så kanske den flyger?
- Stämmer, och det fungerade utmärkt.Jag chattade med dem vid ett antal tillfällen för att bekräfta. I beskrivningen stod det gul eller svart tropic. Så att man fick båda är bara en upside. Jag ville byta tropic mot isofrane som vid en tidigare beställning men det vill dem inte gå med på :/
LJP G100 TOP GRADE med 68 H gångreserv
Samma som i Aquastar som jag har för mig att du nyligen hade.
Tyvärr är vinkeln lite abrupt där - det är ändå bättre än vad deras första variant var förra året. Då var den platta biten helt utan mönster och då såg det ännu värre ut. Ex. Wolbrooks tropic ser mycket bättre ut när det gäller avrundningen mot boetten.Ingen kvar tyvärr.
Men har kommit på varför jag inte klickade helt med den.
Tropic gummit har som en fasad platt kant mot boetten.
Passar ändå bra med stickat.
![]()
JAAA JAG VET!!! Vet inte hur jag ska lösa det.... Gillar tropic-bandetFLÄÄÄRP
JAAA JAG VET!!! Vet inte hur jag ska lösa det.... Gillar tropic-bandet
Blir inte mycket bättre än så?En liten svart gummisnodd kanske...
Blir inte mycket bättre än så?
![]()
JAAA JAG VET!!! Vet inte hur jag ska lösa det.... Gillar tropic-bandet