• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Igår kom den här färgglada klicken hem, en Sub 200 Aquamarine! Svårt att missa den med den skrikiga turkosa färgen😁
IMG_7422.jpeg
Underbar! Lite för mycket godis-färg för min smak så jag körde på den gula istället.
Klart underskattad modell.

Underbar! Lite för mycket godis-färg för min smak så jag körde på den gula istället.
Klart underskattad modell.
Håller med dig, tror jag ska sätta på ett svart gummi för att tona ned den lite😁 Om jag hade köpt ny hade det blivit den gula, tycker den set riktigt frän ut!

Håller med dig, tror jag ska sätta på ett svart gummi för att tona ned den lite😁 Om jag hade köpt ny hade det blivit den gula, tycker den set riktigt frän ut!
Av alla DOXA så ligger den variant du har nog närmst att handlas. Gillar färgen men inte som ett förstahandsval för den gula är snäppet finare och nedtonad. Men bra tanke, din med ett mer nedtonat band.

image

Kul LE, jag gillar färgerna! 👌 Riktigt fult att ha Limited XX/57 på tavlan dock. Undrar hur de tänkte där? Hade ju varit roligare om de döpt den till något kul som Doxa brukar ha på sina modeller eller om det bara hade stått Limited.

Tillbaka
Topp