Det vet jag inte själv ens! Mycket fint i denna tråd!Den gula är riktigt snygg men inte riktigt hållbar som färg för min del. Vad är du sugen på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vet jag inte själv ens! Mycket fint i denna tråd!Den gula är riktigt snygg men inte riktigt hållbar som färg för min del. Vad är du sugen på?
Jag undrar också själv vilken Doxa som är mest hållbar i längden. Tror en Sub 300 Caribbean. Roligt med kupad glas och en snygg färg.Det vet jag inte själv ens! Mycket fint i denna tråd!
Riktigt bra på det bandet. Vad kallas ett sånt om man ska söka efter det?Sjukligt bekväma dom här banden asså. Gav väl en sisådär 105 SEK inräknat frakt från AliExpress
Börjar tröttna lite på gult dock! Bytesförslag välkomnas!
![]()
Den är skitball i gult!Sjukligt bekväma dom här banden asså. Gav väl en sisådär 105 SEK inräknat frakt från AliExpress
Börjar tröttna lite på gult dock! Bytesförslag välkomnas!
![]()
Hittade länken! Det var lite bättre pris när jag köpte, men fortfarande bra billigt! Tog väl en 3 veckor ish att få hem det dock..Riktigt bra på det bandet. Vad kallas ett sånt om man ska söka efter det?![]()
Fortfarande bra pris och jag har inte bråttom. Tack för länken!Hittade länken! Det var lite bättre pris när jag köpte, men fortfarande bra billigt! Tog väl en 3 veckor ish att få hem det dock..
![]()
Hochwertiges Uhrenarmband aus Fluorkautschuk, 20 mm, 22 mm, für neue FKM-Uhrenarmbänder, Taucharmband, Schnellverschluss-Handgelenkgürtel-Zubehör - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Ändå verkar Caribbean flippas rätt ofta.Jag undrar också själv vilken Doxa som är mest hållbar i längden. Tror en Sub 300 Caribbean. Roligt med kupad glas och en snygg färg.
Väntar på FedEx för att göra ett inlägg om nyförvärv!Dålig fart i denna tråd just nu.
![]()
Ruskigt läcker!Idag känner man att sommaren är över. Matchar snart löven på träden.
![]()
Köp denRuskigt läcker!
Jag har fortfarande inte kommit över en riktigt dålig affär jag gjorde med en 4000t för en massa år sen för att våga gå på Doxa igenKöp den![]()
Vad var det som var dåligt med 4000t?M
Jag har fortfarande inte kommit över en riktigt dålig affär jag gjorde med en 4000t för en massa år sen för att våga gå på Doxa igen
Även om 300 modellerna är sjukt snygga!!!! Det var en sån jag ville ha egentligen men 4000t dök upp ”till ett bra pris”![]()
Att jag gav 13 och sålde för typ 6, tre månader senare framförallt! Men har bara mig själv och dåligt tålamod att skylla på!Vad var det som var dåligt med 4000t?
Det är sjukt svårt att fota Caribbean, de ser ofta svarta ut. Gillar 600, kommer nog bli någon för mig med.Den håller även tiden fint vid desk diving! Köpt här på forumet som en sommarklocka, men den kommer nog få stanna kvar ett tag.
![]()
Den ser ut att ha använts så som en Doxa ska användas också. Snyggt!För fem år sen var det flera som snurrade, så jag hade ingen brådska att nypa en.
Sen har det varit heltorrt. Nu lär det väl säljas en drös, men jag vågar inte vänta utan köpte när jag fick läge.
I mina ögon snyggaste färgcombon på GMT-serien.![]()
Magiskt! Snyggt fångat och dela gärna ett handledsskottFör fem år sen var det flera som snurrade, så jag hade ingen brådska att nypa en.
Sen har det varit heltorrt. Nu lär det väl säljas en drös, men jag vågar inte vänta utan köpte när jag fick läge.
I mina ögon snyggaste färgcombon på GMT-serien.![]()
Haha jag kanske borde dragit lite i nivåerna. Men jämfört med den svarta och i verkligheten är det stor skillnad.Det är sjukt svårt att fota Caribbean, de ser ofta svarta ut. Gillar 600, kommer nog bli någon för mig med.
Riktigt läcker klocka! Den ser ut att ha levt lite också, väldigt trevlig!Lite ofokuserad på jobbet. Tittar oftare än vanligt på klockan!
![]()
Riktigt coola bilder, tack för att du delar! Man kanske skulle testa den på nato ändå.Från Aquastars Instagram. Tyckte bilderna var så läckra att jag var tvungen att dela dem här. Det är en svårfångad klocka på bild, men här ser man verkligen hur bra den ser ut.
![]()
![]()
![]()