• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Edit, Ops... fel tråd 😅

Trodde jag lärt mej efter min senaste San Martin köp att det är inget för mej... men den här som snart släpps var ju bara för snygg 😍
Hoppas på 38mm och PT5000 i den

Screenshot_20230902-185223_Outlook.jpg
Finns redan i 38, men då får du stå ut med att det står Omega på tavlan.

Steker lite i solen med isdykaren. Ser fram emot att få se lite "livebilder" från den svarta versionen framöver! Givet att någon här handlade en då.

PXL_20230904_132758005.jpg
Jag handlade en väldigt tidigt och är förhoppningsvis i första batchen. Funderar dock på att öppna en dispyt via paypal och avbeställa klockan. Har mailat Synchron 3 ggr utan att få ngt svar. Det är helt bedrövlig CS. Gud förbjude att man behöver någon typ av garantiåtgärd. Förmodligen kan man glömma någon hjälp :mad:

Jag handlade en väldigt tidigt och är förhoppningsvis i första batchen. Funderar dock på att öppna en dispyt via paypal och avbeställa klockan. Har mailat Synchron 3 ggr utan att få ngt svar. Det är helt bedrövlig CS. Gud förbjude att man behöver någon typ av garantiåtgärd. Förmodligen kan man glömma någon hjälp :mad:
Ja inte heller helt impad av deras kundsupport. Också inne på 3e mailet angående min aquastar..Tycks svårt att få det att hända nått vidare från chattfunktionen - som hänvisar en vidare :p Tråkigt.

Har du testat chatten på deras hemsida?
Har fått svar rätt fort där

Hur är urverket på den?
Beställde nya svarta

Aldrig stött på nån klocka med det verket innan så man är lite nyfiken
Funkar kanon. Konsekvent +5 oavsett aktivitet. Dock samma verk i min Model 60 - vilket tycks vara väldigt stötkänsligt eller nått. Senast snabba det sig +8 sec på en timme när jag körde åkgräsklippare.

Du är inte ensam. Skickat 4 mail utan något svar också sen release av den svarta..

Du är inte ensam. Skickat 4 mail utan något svar också sen release av den svarta..
Jag har frtf inte fått svar på mina mail. Dock fick jag till slut tag i dem via chatten. Har dock inte fått någon bekräftelse på de ändringar jag bad dem att göra. Blir intressant att se ifall de skickar klockan till rätt adress :D Fick dock bekräftat ytterligare en gång att både svart och gul tropic ska ingå

Tillbaka
Topp