• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Dagens val. Synchron Military
DSC06590_VSCO.jpeg

Jag skulle byta band från gummi till länk på min Sharkhunter och noterade att ena bandstifet släpper när jag lägger lite tryck mot bandet. Någon som har ett extra par bandstift alt något tips på vart man kan beställa nya? 😊

Efter typ 7 veckor jidder med Doxas kundtjänst har jag äntligen fått på ett gummi på klockan. HELT OTROLIGT vad svåra dom är att kommunicera med. Fint blev det iaf!

Måste ge dom lite credd dock för att dom faktiskt kompenserade med en keps och nån sorts strandfilt när jag väl ledsnade. Fick också behålla ett 300T gummi som dom först skickade fel. Hade redan hunnit korta det när jag insåg att det var fel dock.

DSC05246.jpg

Efter typ 7 veckor jidder med Doxas kundtjänst har jag äntligen fått på ett gummi på klockan. HELT OTROLIGT vad svåra dom är att kommunicera med. Fint blev det iaf!

Måste ge dom lite credd dock för att dom faktiskt kompenserade med en keps och nån sorts strandfilt när jag väl ledsnade. Fick också behålla ett 300T gummi som dom först skickade fel. Hade redan hunnit korta det när jag insåg att det var fel dock.

DSC05246.jpg
Blev ju kanon! 👌 Jag har ett svart gummi till SUB300 om du vill byta det mot ditt till 300T..? 🤔

DSC05246.jpg
Vackert! Denna eller på länk?

Tillbaka
Topp