Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, man vet ju aldrig när man har en i samlingen igen. Jag har rätt smal handled (16-16,5cm) så kan fungera. Fundera du på saken.Har ju kortat mitt rejält tyvärr, men ska fundera på saken. Bra att ha ett 300T gummi också haha.
Spännande, ser fram emot släppetNån sorts 300T med triangel-lumepip på gång? Tänderna och skalan ser ut som 300T iaf.
Tror tyvärr att det är en 600T. De har triangel vid 12.Nån sorts 300T med triangel-lumepip på gång? Tänderna och skalan ser ut som 300T iaf.
Tror tyvärr att det är en 600T. De har triangel vid 12.
Vettigt släpp, men fånigt att göra det till LE, endast en tavelfärg, limiterad till 300 st och att göra en så stor grej av det.
Gjorde de en hype av att de har vänt boetten upp och ner..? Aja, man slipper ju bli sugen på en i alla fall.
Jag tycker att SUB 200T var ett riktigt bra släpp men annars är det många år sen Doxa släppte något intressant.Vettigt släpp, men fånigt att göra det till LE, endast en tavelfärg, limiterad till 300 st och att göra en så stor grej av det.
Måste säga att Doxa är lite vilsna nu. 600T, 300/300T och 200 är toppenmodeller, dvs basutbudet. Men sen har det mestadels släppts nischade varianter utan mycket substans.
Deras kronos är inga höjdare tycker jag. Army tilltalar mig inte men förstår att andra gillar den. Carbonen är rejält cool men resten är mer sänken än något annat.
Tydligen. Jag menar skapa inte hajp genom ”vi släpper en helt ny klocka”… mest då man blir besvikenGjorde de en hype av att de har vänt boetten upp och ner..? Aja, man slipper ju bli sugen på en i alla fall.
Edit: De har ju ändrat från en solid bezel till ett inlägg, känns som ett riktigt nerköp.
Jisses… Klart den är LE, måste testa marknaden först. Snacka om överhype
De har ju lyckats återskapa precis hur det var på 70-talet. Du hade en tidig Doxa men kraschat vridringen och skickade in den för reparation.
Hahaha såklart - My badDe har ju lyckats återskapa precis hur det var på 70-talet. Du hade en tidig Doxa men kraschat vridringen och skickade in den för reparation.
De klämde dit en Aubrey-ring och skickade tillbaka.
Sen råkade de bygga den Destro i farten.
Sjukt bra! Det enda jag hade ändrat på är sekundvisaren, den skulle varit blå.Väldigt läcker!
Ångrar lite att jag inte slog till på en. Så jäkla grym!Still going strong!
Den är så bra att allt annat känns onödigt.Ångrar lite att jag inte slog till på en. Så jäkla grym!
Fredmans, om du vill hålla dig inom landet. Annars finns det väl hur många återförsäljare som helst på C24.Har blivit sugen på en sub 200T divingstar.
Vart kan man köpa dessa online?
Vad kan man vänta sig av verket i form av tidshållning?
TackarFredmans, om du vill hålla dig inom landet. Annars finns det väl hur många återförsäljare som helst på C24.
Ska du köpa en ny kan du ju beställa direkt från Doxas hemsida.Har blivit sugen på en sub 200T divingstar.
Vart kan man köpa dessa online?
Vad kan man vänta sig av verket i form av tidshållning?
Det står bara ”förbeställ” men ingen förklaring till vad det innebär :/Ska du köpa en ny kan du ju beställa direkt från Doxas hemsida.
Hmm, det var ju skumt. Man kan tycka att de borde ha ett ungefärligt leveransdatum i alla fall. Ser ut att vara samma från Fredmans, de vet säkert inte heller då.Det står bara ”förbeställ” men ingen förklaring till vad det innebär :/
Enligt fredmans är det ungefär 1 månads leveranstid :/Hmm, det var ju skumt. Man kan tycka att de borde ha ett ungefärligt leveransdatum i alla fall. Ser ut att vara samma från Fredmans, de vet säkert inte heller då.
Inte så farligt ändå tycker jag.Enligt fredmans är det ungefär 1 månads leveranstid :/