• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

1000011730.jpg
 
Vettigt släpp, men fånigt att göra det till LE, endast en tavelfärg, limiterad till 300 st och att göra en så stor grej av det.

Måste säga att Doxa är lite vilsna nu. 600T, 300/300T och 200 är toppenmodeller, dvs basutbudet. Men sen har det mestadels släppts nischade varianter utan mycket substans.

Deras kronos är inga höjdare tycker jag. Army tilltalar mig inte men förstår att andra gillar den. Carbonen är rejält cool men resten är mer sänken än något annat.
 
Vettigt släpp, men fånigt att göra det till LE, endast en tavelfärg, limiterad till 300 st och att göra en så stor grej av det.

Måste säga att Doxa är lite vilsna nu. 600T, 300/300T och 200 är toppenmodeller, dvs basutbudet. Men sen har det mestadels släppts nischade varianter utan mycket substans.

Deras kronos är inga höjdare tycker jag. Army tilltalar mig inte men förstår att andra gillar den. Carbonen är rejält cool men resten är mer sänken än något annat.
Jag tycker att SUB 200T var ett riktigt bra släpp men annars är det många år sen Doxa släppte något intressant. :dead:
 
Gjorde de en hype av att de har vänt boetten upp och ner..? Aja, man slipper ju bli sugen på en i alla fall.

Edit: De har ju ändrat från en solid bezel till ett inlägg, känns som ett riktigt nerköp.
Tydligen. Jag menar skapa inte hajp genom ”vi släpper en helt ny klocka”… mest då man blir besviken
 
Har blivit sugen på en sub 200T divingstar.
Vart kan man köpa dessa online?
Vad kan man vänta sig av verket i form av tidshållning? :)
 
Tillbaka
Topp