Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är som coolast när den inte matcharSnart hela februari förbi och denna har burits varje dag. Färgmatchas dåligt dock!
![]()
Den gröna var ju även den braVar det inte så att Doxa valde orange tavla för att det var den mest lättavlästa på djupet? Känns som att den borde varit rosa..
Den orangea är den som ger bäst kontrast mot de svarta visarna som de har på professional, det är därför de har valt den. Den orangea färgen Doxa har valt blir ännu ljusare än den i exemplet i videon.Var det inte så att Doxa valde orange tavla för att det var den mest lättavlästa på djupet? Känns som att den borde varit rosa..
Helt apropå. Finns det inte nån story om att Doxa gjorde sina tester i Genevesjön och att förhållandena där inte skulle vara relevanta till havsdykning så hela grejen är lite fucked up? Eller är det bara något jag drömt?Den orangea är den som ger bäst kontrast mot de svarta visarna som de har på professional, det är därför de har valt den. Den orangea färgen Doxa har valt blir ännu ljusare än den i exemplet i videon.Finns någon video på det men jag hittar den inte nu.
![]()
Jag vet, har varit inne och försökt göra ett super klipp men endast lyckats höja priset ett par loppor. Lycka till!Tipsar skamlöst om min auktion på tratten som går ut ikväll. Fortfarande väldigt billig. Skynda fynda osv
![]()
Haha typiskt!Jag vet, har varit inne och försökt göra ett super klipp men endast lyckats höja priset ett par loppor. Lycka till!
Det verkar dött på k&s för stunden. Jag får inte ens skambud på mina två annonser.Nu får ju någon ta och köpa denna. Oförskämt billigt.![]()
https://klocksnack.se/threads/aquas...der-tudor-black-bay-burgundy-36k-såld.196738/
Japp, jag måste tyvärr meddela detsamma.Det verkar dött på k&s för stunden. Jag får inte ens skambud på mina två annonser.
Perfekt köpläge på väldigt många bra klockor på K&S i alla fall men trist om man ska sälja.Japp, jag måste tyvärr meddela detsamma.
Vi får se glaset som halvfullt. Perfekt läge att skaffa en klocka till.Perfekt köpläge på väldigt många bra klockor på K&S i alla fall men trist om man ska sälja.![]()
Så sant! Man borde passa på hehe.Perfekt köpläge på väldigt många bra klockor på K&S i alla fall men trist om man ska sälja.![]()
Älskar orange. Fast jag nyss skaffat en gul 200T så skulle jag kunna tänka mig en orange också.200T Sunray. Sjukt trevlig! Tavlan är marginellt mindre än 300T.![]()
Den är mkt bra!![]()
Sub300 Sharkhunter. Ibland sugen på färg men undrar samtidigt om det kan bli bättre än såhär.
Helt klart GMT. Innovation bör ju också innebär något spännande material? För enbart GMT är ju inte så innovativt.GMT på ingång? Tycker formen det ut som en 200T?
![]()
Det kan man tycka. Längesen jag inte blev besviken dockHelt klart GMT. Innovation bör ju också innebär något spännande material? För enbart GMT är ju inte så innovativt.
Mellan Ti-Ceramitech och Ceratanium så finns det garanterat NÅGON ledig blandning av titan och keramik kvar att mjölkaHoppas inte för ”exotiskt hitta på material” så de ska blåsa upp priset. Ge mig en GMT i stål tack det räcker!