• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Snart hela februari förbi och denna har burits varje dag. Färgmatchas dåligt dock!

1000010287.jpg

Var det inte så att Doxa valde orange tavla för att det var den mest lättavlästa på djupet? Känns som att den borde varit rosa..

Den orangea är den som ger bäst kontrast mot de svarta visarna som de har på professional, det är därför de har valt den. Den orangea färgen Doxa har valt blir ännu ljusare än den i exemplet i videon. 🙂 Finns någon video på det men jag hittar den inte nu. 🤔

Den orangea är den som ger bäst kontrast mot de svarta visarna som de har på professional, det är därför de har valt den. Den orangea färgen Doxa har valt blir ännu ljusare än den i exemplet i videon. 🙂 Finns någon video på det men jag hittar den inte nu. 🤔
Helt apropå. Finns det inte nån story om att Doxa gjorde sina tester i Genevesjön och att förhållandena där inte skulle vara relevanta till havsdykning så hela grejen är lite fucked up? Eller är det bara något jag drömt?
Känns som vattendjup borde vara sak samma när man kommer långt ner.

Tillbaka
Topp