Maro
Guld
Äsch då, köp den istället!Så jäkla sugen på @Ontrackpiraten 300 Searambler! Kan inte någon köpa så jag slipper frestas varje gång jag går in på K&S?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch då, köp den istället!Så jäkla sugen på @Ontrackpiraten 300 Searambler! Kan inte någon köpa så jag slipper frestas varje gång jag går in på K&S?
Jobbar du i stan eller?Jag och Doxan på väg till Göteborg för lite helgjobb. Ska svetsa ihop en gasledning på 70m djup och sen bärga lasten från ett nyfunnet, historiskt viktigt, vrak... eller drömde jag bara det? Nåja jobb blir det iaf och Doxan sitter på armen.
För din skull kan jag sluta bumpa den.Så jäkla sugen på @Ontrackpiraten 300 Searambler! Kan inte någon köpa så jag slipper frestas varje gång jag går in på K&S?
För din skull kan jag sluta bumpa den.
Trevlig helg
Jobbar du i stan eller?
Sälj inte nu! Det verkar trögt för dessa pärlor på k&s just nu. Den är värd så mycket mer än att få skämmas och ligga osåld på k&s.Den här kommer nog att få lämna så ger er i Doxatråden en heads-up innan den åker ut på K&S.
Jag tror den får stanna. Jag tänker inte rea bort den. Den är väldigt bra så jag är inte ledsen för att den stannar.För all del, bumpa på. Hade bara varit trevligare om klockkontot varit fulladdat.
Trevlig helg!
Du kan ha en poäng. Har också sett att de verkar ligga länge. Helt ofattbart enligt mig.Sälj inte nu! Det verkar trögt för dessa pärlor på k&s just nu. Den är värd så mycket mer än att få skämmas och ligga osåld på k&s.
Doxa har alltid varit svårt att sälja härSälj inte nu! Det verkar trögt för dessa pärlor på k&s just nu. Den är värd så mycket mer än att få skämmas och ligga osåld på k&s.
Hej, tyvärr så är dom inte så små en 300t tror jag ligger på 42exkl kronan tror 1000t ligger där kring också.Hej!
Är ny till Doxa, men har fallit hårt! Är sugen på en 300t eller 1000t vad jag har förstått så ska vintage 300t ha 38mm exkl krona stämmer det? 1000t ska vara 40mm exkl krona? Eller är jag helt ute och cyklar? Är lite rädd för storleken därför jag frågar!
Mvh
Deddas
Men det är deras ”minsta” modell va?Hej, tyvärr så är dom inte så små en 300t tror jag ligger på 42exkl kronan tror 1000t ligger där kring också.
300 50th anniversary modellen är den minsta (samma mått som originalet från 1966). Diametern är runt 42mm men höjden är mycket lägre än övriga Doxa dykare. En väldigt bärbar klocka även för oss med små handleder.Men det är deras ”minsta” modell va?
Håller helt med, sikta på originalet eller reissuen.300 50th anniversary modellen är den minsta (samma mått som originalet från 1966). Diametern är runt 42mm men höjden är mycket lägre än övriga Doxa dykare. En väldigt bärbar klocka även för oss med små handleder.
Grym..! Ungefär var ligger dessa i pris? Vad är det för årtal på din?Håller helt med, sikta på originalet eller reissuen.
Men jag älskar dessa 300t
300 50th anniversary modellen är den minsta (samma mått som originalet från 1966). Diametern är runt 42mm men höjden är mycket lägre än övriga Doxa dykare. En väldigt bärbar klocka även för oss med små handleder.
Tack för all hjälpsamhet!Håller helt med, sikta på originalet eller reissuen.
Men jag älskar dessa 300t
Vet inte direkt, landar på allt från 15k- över 20k. Jag har fått hela spannet sist jag sålde en Sharkhunter fick jag över 20k.Tack för all hjälpsamhet!
Ja det undrar jag också vart ligger dessa i pris?
Vet faktiskt inteGrym..! Ungefär var ligger dessa i pris? Vad är det för årtal på din?
En sista fråga är 1000t större och tjockare? Gillar bezelen på just 1000t!Vet inte direkt, landar på allt från 15k- över 20k. Jag har fått hela spannet sist jag sålde en Sharkhunter fick jag över 20k.
Vet faktiskt inte
Men det är deras ”minsta” modell va?
Tack!Sub300 är ett bra alternativ. Ta också en titt på Sub600T. Den är också tunnare men med ”platt” (lätt kupat) glas.
Jättegärna, vad snällt!Kan ordna lite jämförelsebilder ikväll.