• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Hmmm.... Beställde ingen Divingstar. Kommer man ångra sig?!
Fast när man tittar på denna känns det ändå helt ok... :)
20180322_132430.jpg

Har sett en IG-bild från Basel där man ser Poseidon och några gamla 750-gmt så det blir nog inga fler nyheter.

Ett par bilder på Poseidon från Basel (från IG).

Den gula färgen ser inte lika skrikig ut som på produktbilderna från Doxa. ...me like.

2C298618-A163-48F2-8C0E-2EDF8BABB86D.jpeg

E7213563-D71E-4650-9A02-C676F94B618D.jpeg
Ser schysst ut! Hur blev det då, beställde du en?
Jag kommer säkert ångra mig lite, men får hålla tillgodo med Black Lung och mina andra Doxor...
Kanske någon blir till salu här på forumet också, vem vet :)

Ser schysst ut! Hur blev det då, beställde du en?
Jag kommer säkert ångra mig lite, men får hålla tillgodo med Black Lung och mina andra Doxor...
Kanske någon blir till salu här på forumet också, vem vet :)

Ska erkänna att jag var jäkligt sugen och velade länge men det blev aldrig någon för mig. Får se hur mycket jag ångrar mig när alla livebilder börjar rulla in i maj.

Ska erkänna att jag var jäkligt sugen och velade länge men det blev aldrig någon för mig. Får se hur mycket jag ångrar mig när alla livebilder börjar rulla in i maj.
Satt (sitter) i samma sits som du.. Men är ganska kär i min Black lung, PAII och Caribbean, så jag kände att jag fick begränsa mig. Men visst en gul hade inte varit fel...

Tillbaka
Topp