Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den är fantastisk.I takt med vårsolens ankomst får min Rolex Sub allt svårare att konkurrera om handledstid med Searamblern. Fantastisk vackert väder-klocka!
Både fantastisk och mångsidig. Fungerar på jobbet, på semestern och på dykbåten. Den är tillräckligt okänd för att vara användbar var som helst, åtminstone jag undviker att flasha en Rolex överallt. På grund av den lilla tavlan som är så snygg i solljus känns den mindre än 42 mm och länken är grym, även om låset i ärlighetens namn kunde vara mer påkostat. Och så finns den fortfarande att köpa ny.Ja den är fantastisk.
Kul. Kan det vara 1200 caset kanske?Spännande...
Just ja, vad dement jag är. Poseidon Edition har ju 1200 caset. Fick plötsligt för mig att 300 50th anniversary caset användes, därför kändes klockan på bilden som en ny modellTror snarare att Poseidon kommer med lite roligare dykprylar för att fira 60 år. Doxa har nog gjort sitt för denna gång
Hur gick det med det här? Min går också illa och är under garanti. Har inte hört ett ljud från Doxa på en vecka sen jag fyllde i formuläret på hemsidan...Kollar här med:
Min 1200 går runt -50spd. Klockan är under garanti. Ringde Doxa idag och dom kan kolla på klockan. Risken är att det kommer ta 2-3 månader innan jag får tillbaka klockan (enligt Doxas service sida).
Så jag har två frågor:
1. Finns det någon handlare/uris som meckar Doxa i Sverige? Vet att det bara är ett eta verk men ändå
2. Nån som har skickat sin klocka till Doxa och vad är då erfarenheten kring reperationstiden/etc?
Ringde Doxa och dom kunde åtgärda det på garantin men det skulle ta 2-3 månader. Orkade inte vänta så länge så jag lämnade in klockan till KM Globen i början på veckanHur gick det med det här? Min går också illa och är under garanti. Har inte hört ett ljud från Doxa på en vecka sen jag fyllde i formuläret på hemsidan...
Kolla med dom i Halmstad om dom utför garantijobb!Hur gick det med det här? Min går också illa och är under garanti. Har inte hört ett ljud från Doxa på en vecka sen jag fyllde i formuläret på hemsidan...
Sälja en 300 Searambler nu när sommaren kommer? Skulle inte tro det, men varför slår du inte till på en ny? Den har allt som krävs för att bli en keeper.Har ni tröttnat på er Searambler 300 så skicka PM
Doxa i all ära, men keeper är ett starkt begrepp))Sälja en 300 Searambler nu när sommaren kommer? Skulle inte tro det, men varför slår du inte till på en ny? Den har allt som krävs för att bli en keeper.
Jag köper bara klockor jag verkligen gillar så jag lyckas aldrig förmå mig att sälja något.Doxa i all ära, men keeper är ett starkt begrepp))
Vad var det för ngn? Inte för att det var jagNån här jag berömde för deras Doxa på busshållplatsen?
En man i sina bästa och produktiva dagar. Hade en silvertavlad Doxa och en orange hemma. Han hängde lite här men mest på ngt internationellt doxaforumVad var det för ngn? Inte för att det var jag
Kul!! Man ser ju ngn svensk på WUS som har väldigt många Doxor!En man i sina bästa och produktiva dagar. Hade en silvertavlad Doxa och en orange hemma. Han hängde lite här men mest på ngt internationellt doxaforum
Jag har ju noll stycken så han är ju rätt så mäktig i förhållande till migKul!! Man ser ju ngn svensk på WUS som har väldigt många Doxor!
Inget hört och följer man tråden på WUS så verkar folk som pratat med Doxa fått bekräftat att de börjar rullas ut i maj. En av dem som beställde sist (10:e april, alltså 3v efter mig) har fått indikation på leverans i juni. Håller tummarna att jag får min innan jag drar på semester i slutet av juni!Nån som hört något gällande Poseidon...?
De skickar väl mail? Har inte fått något än.