Tampa_blord
Silver
De skickar väl mail? Har inte fått något än.
Doxa verkar jobba lite annorlunda än dom flesta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De skickar väl mail? Har inte fått något än.
Även om jag är klocknörd så har jag aldrig hängt på WUS så vill de ha mina pengar så får de maila.Doxa verkar jobba lite annorlunda än dom flesta...Kommer säkert ut mail också men WUS verkar väl vara där dom skickar ut sin info. Förstår dock varför, outlook är ju skitkrångligt
Kul!Nån fler som fått mail om slutbetalning av sin Poseidon och att första batchen klockor skeppas 22 maj? Man är ju som ett barn...
Snyggt! MM300 band?Sommarbandet är på!
![]()
Snyggt! MM300 band?
Den är riktigt grym den där.Kör lite Caribbean i solen..
![]()
Tack. Ja den är inte dum. Faktiskt den första Doxan jag såg som gjorde mig uppmärksam på märket..Den är riktigt grym den där.
Blev inspirerad och notchade ner ett grått 22mm gummi som Tunan aldrig får använda ändå.Sommarbandet är på!
![]()
Nu har den landat
![]()
Underbart. Grattis!Nu har den landat
![]()
Härligt! Sommaren är räddad. Hur gick det förresten med den som tappade tid?Nu har den landat
![]()
Snyggt, ge oss mera! Wrist shot etc...Nu har den landat
![]()
Cool! Såg på insta att de börjat trilla inNu har den landat
![]()
Underbart. Grattis!
Haha, ja verkligen! Den fick sig en ruckning hos Klockmaster Globen sen fick den lämna klocklådan till förmån för annatHärligt! Sommaren är räddad. Hur gick det förresten med den som tappade tid?
Ska ta lite fler bilder imorgon, har varit full rull så jag har inte ens hunnit tagit av plasten!Snyggt, ge oss mera! Wrist shot etc...
Yes, nu börjar detCool! Såg på insta att de börjat trilla in![]()
Underbar, stort grattis!Nu har den landat
![]()
TackUnderbar, stort grattis!
Grattis! Först på KS!Nu har den landat
![]()
Grattis! Först på KS!Ser grym ut, vad är intrycken?
Tickade mina boxar där: sjukt gul 1200!Tack
Den känns som en 1200:a och är sjukt gulFörsta intrycket var att jag tyckte tavlan var lite rörig IRL men jag vande mig efter nån dag. Tavlan är sjukt snygg! Skarp och fin text/loga. Hade dock gärna fått vara lite mer tryck i lumen
Överlag så är jag kanonnöjd, riktigt fräsch sommarklocka som har fått många positiva kommentarer![]()
Haha! Ja men det är ju precis vad det ärTickade mina boxar där: sjukt gul 1200!![]()
Så jävla grym. Grattis igen.![]()
![]()
![]()
Tog några snabba bilder med systemkameran. Riktigt trevlig klocka!![]()
Grymt läcker, men ärligt. Är den inte FÖR![]()
![]()
![]()
Tog några snabba bilder med systemkameran. Riktigt trevlig klocka!![]()