• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Nån fler som fått mail om slutbetalning av sin Poseidon och att första batchen klockor skeppas 22 maj? Man är ju som ett barn...

Sommarbandet är på!

691997B7-38CE-4AE5-BAAA-000D3152A166.jpeg

Hur är era erfarenheter av Doxas service-center? Jag skickade iväg en klocka för många veckor sedan, fick en bekräftelse på att den nått fram till dem i Österrike...men sedan kompakt tystnad.

Tackar :)

Härligt! Sommaren är räddad. Hur gick det förresten med den som tappade tid?
Haha, ja verkligen! Den fick sig en ruckning hos Klockmaster Globen sen fick den lämna klocklådan till förmån för annat :)

Snyggt, ge oss mera! Wrist shot etc...
Ska ta lite fler bilder imorgon, har varit full rull så jag har inte ens hunnit tagit av plasten!

Cool! Såg på insta att de börjat trilla in :)
Yes, nu börjar det :) Såg att dom första kom i början på veckan!

Grattis! Först på KS! :) Ser grym ut, vad är intrycken?

Tack :)
Den känns som en 1200:a och är sjukt gul :) Första intrycket var att jag tyckte tavlan var lite rörig IRL men jag vande mig efter nån dag. Tavlan är sjukt snygg! Skarp och fin text/loga. Hade dock gärna fått vara lite mer tryck i lumen

Överlag så är jag kanonnöjd, riktigt fräsch sommarklocka som har fått många positiva kommentarer :)

Tack :)
Den känns som en 1200:a och är sjukt gul :) Första intrycket var att jag tyckte tavlan var lite rörig IRL men jag vande mig efter nån dag. Tavlan är sjukt snygg! Skarp och fin text/loga. Hade dock gärna fått vara lite mer tryck i lumen

Överlag så är jag kanonnöjd, riktigt fräsch sommarklocka som har fått många positiva kommentarer :)
Tickade mina boxar där: sjukt gul 1200! :D

Tillbaka
Topp