Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krispig och superfin. GrattisDå har nr. 378/500 anlänt. Hur många är vi nu på forumet med årets sommarklocka?
Hade gärna gjort det om jag haft ett. Hade tänkt köra lite olika tropics. Ett vanligt svart och detta.Någon måste dra på ett Seiko MM300-band på sin Poseidon snart! Kommer ju bli ballaste sommarkombon någonsin.
Hade gärna gjort det om jag haft ett. Hade tänkt köra lite olika tropics. Ett vanligt svart och detta.
Ja, det är ett nyköpt tropic sport från cheepest natostraps.Snyggt! Vad är det för band? Ser nyproducerat ut.
Fortfarande lika bra!
Får väl säga det samma, fast gällande Poseidon då !Hade gärna kompletterat min poseidon med en black lung. Hoppas på att nån har tröttnat efter sommaren
Vet inte. Men djäfla kool var den. Säg till om du vill flippa.Vad är det jag har köpt?
Thats a freak!Vad är det jag har köpt?
Ja verkligen!Thats a freak!
Vad är det jag har köpt?
Så cool. Är du fortfarande lika nöjd?
Ja, väldigt nöjd! Funkar bra på tropic. Har inte burit den så mycket än men det ska bli ändring på det nuSå cool. Är du fortfarande lika nöjd?
Den ultimata sommarklockan borde sitta fastsvetsad på handleden nuJa, väldigt nöjd! Funkar bra på tropic. Har inte burit den så mycket än men det ska bli ändring på det nu
Underbart. Grym bild, riktigt krispig.Som stolt ägare av Poseidon måste jag kasta in ett foto här och dess förutom Sharhunter 300 finns just i detta nu en Caribbean i någon av Postnords lastbilar med GPSen inställd på undertecknads adress