FÖR....är väl varför vi älskar Doxa. FÖR turkos...FÖR orange osvGrymt läcker, men ärligt. Är den inte FÖR
Gul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FÖR....är väl varför vi älskar Doxa. FÖR turkos...FÖR orange osvGrymt läcker, men ärligt. Är den inte FÖR
Gul
Är nog inget för dig osc. Klarade du inte en orange så...Grymt läcker, men ärligt. Är den inte FÖR
Gul
Grymt läcker, men ärligt. Är den inte FÖR
Gul
FÖR....är väl varför vi älskar Doxa. FÖR turkos...FÖR orange osv
Är nog inget för dig osc. Klarade du inte en orange så...
Kanske bäst att inse, jag är för grå och tråkig för en Divingstar. Saknar däremot min sharkhunter och skulle vilja ha en Searambler 300...sa jag att jag var grå o tråkigHaha, nee den är ju lagom
Sharkhuntern var bra. Och du sålde den inte. Däremot gjorde jag detKanske bäst att inse, jag är för grå och tråkig för en Divingstar. Saknar däremot min sharkhunter och skulle vilja ha en Searambler 300...sa jag att jag var grå o tråkig
Sharkhuntern var bra. Och du sålde den inte. Däremot gjorde jag det
Sålde/inbyte same same...den fanns en dag på min handled, dagen efter var den saknad. Men hittar jag en 300 searambler kanske jag kan förlåta mig själv.Sharkhuntern var bra. Och du sålde den inte. Däremot gjorde jag det
Cool! Väntar otåligt på mail från Doxa nu
Cool! Väntar otåligt på mail från Doxa nu
Wohow!Nu är den på gång
Grattis! Går själv och väntar på fedex tracking nummerIdag kom den!
Kul! Grattis!Idag kom den!
Spännande. Snart läge för mini-GT(g)Nu äntligen har jag fått tracking number på Poseidon. En vecka efter betalning. Skickade dem ett mail igårkväll och undrade vad som händer. I morse hade jag shipping info.
Köpte en Sub300 Searambler osedd i en webbshop trots att jag knappast ens sett en Doxa i verkligheten. Den är fantastisk.Fantastiska klockor detta men det känns som ett svårt märke att köpa in sig på. De kostar ju ändå en del så helst skulle man ju vilja klämma på de olika modellerna, inte bara köpa osedd i en webbshop. Vintage är väl ännu värre kan jag tänka. Hur kom ni andra över er första Doxa-klocka?
Köpte min första 1200T osedd på forumet. Köpte även min första 300 osedd och nu senast 300T Poseidon som jag inte fått än. Har inte varit missnöjd med nån av dem.Fantastiska klockor detta men det känns som ett svårt märke att köpa in sig på. De kostar ju ändå en del så helst skulle man ju vilja klämma på de olika modellerna, inte bara köpa osedd i en webbshop. Vintage är väl ännu värre kan jag tänka. Hur kom ni andra över er första Doxa-klocka?
Jag köpte också en sub 300 (pro) osedd här på forumet. Ångrar som fan att jag sålde den :-(Fantastiska klockor detta men det känns som ett svårt märke att köpa in sig på. De kostar ju ändå en del så helst skulle man ju vilja klämma på de olika modellerna, inte bara köpa osedd i en webbshop. Vintage är väl ännu värre kan jag tänka. Hur kom ni andra över er första Doxa-klocka?
Har sålt min nu också men har förstatjing så jag kommer köpa tillbaka den senJag köpte också en sub 300 (pro) osedd här på forumet. Ångrar som fan att jag sålde den :-(
Jag hade samma problem. Slutligen köpte min 300 50th Anniversary av en trevlig kille här på ks. Hade träffat honom tidigare och klämt så när han ville sälja var det bara att slå till. Mycket nöjd!Fantastiska klockor detta men det känns som ett svårt märke att köpa in sig på. De kostar ju ändå en del så helst skulle man ju vilja klämma på de olika modellerna, inte bara köpa osedd i en webbshop. Vintage är väl ännu värre kan jag tänka. Hur kom ni andra över er första Doxa-klocka?
Fantastiska klockor detta men det känns som ett svårt märke att köpa in sig på. De kostar ju ändå en del så helst skulle man ju vilja klämma på de olika modellerna, inte bara köpa osedd i en webbshop. Vintage är väl ännu värre kan jag tänka. Hur kom ni andra över er första Doxa-klocka?
Jag köpte också en sub 300 (pro) osedd här på forumet. Ångrar som fan att jag sålde den :-(
Herrarna jag citerar pratar om samma klocka och även jag har haft den i min ägo och även jag saknar denna brandgula karamell.Jag hade samma problem. Slutligen köpte min 300 50th Anniversary av en trevlig kille här på ks. Hade träffat honom tidigare och klämt så när han ville sälja var det bara att slå till. Mycket nöjd!