• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

E3D5919B-1AC2-4232-8BDD-D346021473F6.jpeg

Har inte fått nått Fedex tracking nummer än fast jag betalade i tisdags. Hur gick det för er andra?

Fantastiska klockor detta men det känns som ett svårt märke att köpa in sig på. De kostar ju ändå en del så helst skulle man ju vilja klämma på de olika modellerna, inte bara köpa osedd i en webbshop. Vintage är väl ännu värre kan jag tänka. Hur kom ni andra över er första Doxa-klocka?

Fantastiska klockor detta men det känns som ett svårt märke att köpa in sig på. De kostar ju ändå en del så helst skulle man ju vilja klämma på de olika modellerna, inte bara köpa osedd i en webbshop. Vintage är väl ännu värre kan jag tänka. Hur kom ni andra över er första Doxa-klocka?
Köpte en Sub300 Searambler osedd i en webbshop trots att jag knappast ens sett en Doxa i verkligheten. Den är fantastisk.

Köpte min första 1200T osedd på forumet. Köpte även min första 300 osedd och nu senast 300T Poseidon som jag inte fått än. Har inte varit missnöjd med nån av dem. :)

Jag köpte också en sub 300 (pro) osedd här på forumet. Ångrar som fan att jag sålde den :-(
IMG_20170711_172708-01.jpeg

Jag hade samma problem. Slutligen köpte min 300 50th Anniversary av en trevlig kille här på ks. Hade träffat honom tidigare och klämt så när han ville sälja var det bara att slå till. Mycket nöjd!

Köpte min första Doxa 300 50th här. Strax efter en 1200T. Grymma klockor! Tyvärr fick båda lämna när det skulle degas för Poseidonen (can’t keep em all...) Och som många andra gjort tidigare så vill jag lyfta fram 300:an (50th), fantastiskt fin klocka! Är själv riktigt sugen på att skaffa mig en 300 pro framöver.

Jag köpte också en sub 300 (pro) osedd här på forumet. Ångrar som fan att jag sålde den :-(
IMG_20170711_172708-01.jpeg
Jag hade samma problem. Slutligen köpte min 300 50th Anniversary av en trevlig kille här på ks. Hade träffat honom tidigare och klämt så när han ville sälja var det bara att slå till. Mycket nöjd!
Herrarna jag citerar pratar om samma klocka och även jag har haft den i min ägo och även jag saknar denna brandgula karamell.
300an är bara att köpa, den är suverän. Ramblern är också väldigt bra men lite för diskret för mig.

Tillbaka
Topp