Crane
Silver
TackarUnderbart. Grym bild, riktigt krispig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarUnderbart. Grym bild, riktigt krispig.
Imponerande skrothög du samlat på dig nu! Finns inga andra vintageur som är så välanvända som gamla Doxasubbar. Gotta love themIdag kom den!
Den skumma Doxa 750t Sharkhuntern med quartz-urverk. Har aldrig sett en likadan med den här tavlan. specialbeställning, prototyp? Bezeln är riktigt grotesk...
Här är hela gänget:
Tack!Imponerande skrothög du samlat på dig nu! Finns inga andra vintageur som är så välanvända som gamla Doxasubbar. Gotta love them
Jag tog en genväg via en gotländsk grusväg, love or hate.Imponerande skrothög du samlat på dig nu! Finns inga andra vintageur som är så välanvända som gamla Doxasubbar. Gotta love them
Härlig hög, har haft ett par av dem på bevakning den utan bezel kan du skicka åt mitt håll senIdag kom den!
Den skumma Doxa 750t Sharkhuntern med quartz-urverk. Har aldrig sett en likadan med den här tavlan. specialbeställning, prototyp? Bezeln är riktigt grotesk...
Här är hela gänget:
Tackar!Härlig hög, har haft ett par av dem på bevakning den utan bezel kan du skicka åt mitt håll sen
Vintage black lung i all ära men är inte detta lite väl dyrt?
Vintage black lung i all ära men är inte detta lite väl dyrt?
Kan nog bli svårt. Är förmodligen lättare att få nån att donera organFörstår att det är lite dumt så här under högsommar. Men det är ingen som vill bli av med en 50th?
Haha antagligen... Får väl vänta till i höstKan nog bli svårt. Är förmodligen lättare att få nån att donera organ
Kanske inte så oväntat men läcker är denJaha mer utgifter...
Satan!!!Jaha mer utgifter...
Mumma! Jag kan ta hand om din eller någon annans A-L Pro så ni kan skaffa den där läckerbiten.Jaha mer utgifter...