Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha mer utgifter...
Jobbigt läge. Riktigt sugen, men ruskigt mkt pengar...Aj! Har ju varit sugen på en Rambler.
Jag upplever att min 50th Anniversary Searambler (som ju är samma klocka men utan Aqualungloggan) bär ungefär som eller möjligen aningen mindre än min sexsiffriga Sub.Bär Doxa stort, litet eller mitt emellan?
Jämfört med Pelagos, Black Bay eller 6siffrig Sub?
Blev rejält sugen att köpa den till sonen som han får om 20 år som årsklocka...
Tack!Jag upplever att min 50th Anniversary Searambler (som ju är samma klocka men utan Aqualungloggan) bär ungefär som eller möjligen aningen mindre än min sexsiffriga Sub.
300:an bär aningen mindre, framförallt mycket plattare/lägre än alla de modellerna du nämner.Bär Doxa stort, litet eller mitt emellan?
Jämfört med Pelagos, Black Bay eller 6siffrig Sub?
Blev rejält sugen att köpa den till sonen som han får om 20 år som årsklocka...
Snabbt svar: Ja.Snabb fråga. Tillkommer 25% (5k) i moms?
Det går att välja bort PayPal kursen för egen valutakurs.Nu så. Beställd
Men var tvungen att köra med PayPal och de har ju fullkomlig ockerväxelkurs...
Måste lösa det till den resterande betalningen
Tror den blir tokfet på militärgrönt Isofrane
Jag funderade också på vilka band jag skulle ha till min Searambler innan jag fick hem den men jag har inte plockat av länken en enda gång. Den är fantastisk!Tror den blir tokfet på militärgrönt Isofrane
Kul! Känns bara som att det hade varit sjukt snyggtJag funderade också på vilka band jag skulle ha till min Searambler innan jag fick hem den men jag har inte plockat av länken en enda gång. Den är fantastisk!
Alla vill väl ha en hype?Jag älskar min Doxa och kommer säkert skaffa fler men börjar bli trött på ständiga limited editions. Varför kan de inte bara producera och sälja? De vet ju vilka modeller som säljer bra. Vill de inte sitta på lager kan de ju göra små batchar åt gången. Jag blir lite provocerad av säljargumentet "once there gone, there gone" Varför?
Är den redan slutsåld? Låter som Speedy Tuesday-crazy nästan...Ja, du har nog rätt. Det är jag som inte går igång på hype. Kanske ok med LE på Aqua lung och liknande men en standard som 50th Anniversary borde de kunna ha sortimentet. Men hursomhelst, stort grattis till er som lyckas knipa en Searambler AL. Ser fram mot att följa den svettiga väntan på leverans och bildexplosionen när de landar på handlederna
Sen skulle jag gärna se en Searambler t-graph i framtiden.
Det är en superfin gåva till sonen. Tänk om min far hade köpt en Doxa till mig 1969... tanken svindlarÄr den redan slutsåld? Låter som Speedy Tuesday-crazy nästan...
Är egentligen enig om att att LE är lite fjantigt, men tycker ändå det funkar i denna pga AL-samarbete/Heritage. Förklarade mest varför jag tror de gör så
Sedan är denna till min son som är 6 månader som han ska få i 20årspresent och då är det kul med en limiterad årsklocka som har en kul story, byggd för att vara ett "verktyg" och flörtar med en vintagenörd som mig, där tex det kupade glaset är mumma
Lär väl inte bli lika fett som det hade varit Men förhoppningsvis kul!Det är en superfin gåva till sonen. Tänk om min far hade köpt en Doxa till mig 1969... tanken svindlar