• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Min 1500T PAII finns nu i Tyskland :(
Grym klocka är det!

A81183AA-4F04-4F16-99BE-2E4ADF2AF182.jpeg
En annan länk? Var det inte BOR länk på den?...

Okey Doxa folk...
Jaggis hjälper mig att jagar en Poseidon ifrån sitt nät av wis, wus, warchrecon osv.

OM ni ser några Agua lung hojta till, visar sig att de flesta man tittar på i denna tråd (är på sidan 50 nu) är sålda till Finland, Tyskland, Danmark och andra obskyra länder.

Köper oftast inhemskt via KS så är inte så bra själv på att hitta och köpa ifrån utland med alla olika sidor och referens trådar...

Hunt is on! Ska fan ha en av varje färg eller så många av de där Fiskar, Hjälmar, Hajar och andra dykarloggor. DOXA åt folket! ;)

Okey Doxa folk...
Jaggis hjälper mig att jagar en Poseidon ifrån sitt nät av wis, wus, warchrecon osv.

OM ni ser några Agua lung hojta till, visar sig att de flesta man tittar på i denna tråd (är på sidan 50 nu) är sålda till Finland, Tyskland, Danmark och andra obskyra länder.

Köper oftast inhemskt via KS så är inte så bra själv på att hitta och köpa ifrån utland med alla olika sidor och referens trådar...

Hunt is on! Ska fan ha en av varje färg eller så många av de där Fiskar, Hjälmar, Hajar och andra dykarloggor. DOXA åt folket! ;)
Haha, härligt att höra! Ska hålla utkik. Lycka till! :)

Borde det inte dyka upp några silver lungs snart?
Edit. Såg nu att de ska börja skeppas iväg 21/8

Senast ändrad:
Fin den nya Silver Lungen! Tillåter mig inte köpa nya klockor före jag säljer bort några och det var verkligen svårt att hålla mig från att köpa Silver Lungen.

Inte lätt nu heller när det börjar komma bilder av dem. Lite ångrar man ju sig. Tänker nog köpa en 300 genast jag får sålt det jag har till salu. Kan vara Pro, Searambler eller Sharkunter, med eller utan lungor. Hoppas så snart som möjligt.

Bidrar med lite färg :)
CC81F862-2D92-4FDE-873E-579F7B26AB5C.jpeg
BC60DF24-DBB8-4FE6-AF46-6F84D3651B5F.gif

WTF!
Har alla utom jag en citron!
Hör av dig när du har tröttnat... :)

Letat efter en citron som en galning, verkar som det är jänkarna som har köpt upp de resterande 498.
Alla de 498 är ute på marknaden till salu och ingen vill skicka till Sverige! :rage:
Man kan tro att Trump kör en Poseidon embargo för att skicka till Sverige...

BC60DF24-DBB8-4FE6-AF46-6F84D3651B5F.gif

WTF!
Har alla utom jag en citron!
Hör av dig när du har tröttnat... :)

Letat efter en citron som en galning, verkar som det är jänkarna som har köpt upp de resterande 498.
Alla de 498 är ute på marknaden till salu och ingen vill skicka till Sverige! :rage:
Man kan tro att Trump kör en Poseidon embargo för att skicka till Sverige...

:) Just i detta nu känns den som en keeper, men jag säger till isf.

Tillbaka
Topp