En annan länk? Var det inte BOR länk på den?...Min 1500T PAII finns nu i Tyskland
Grym klocka är det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En annan länk? Var det inte BOR länk på den?...Min 1500T PAII finns nu i Tyskland
Grym klocka är det!
Lugnt, du har ju gillat alla inlägg redan, tror jag hade 50 notiserEra jäkla Doxa nördar... försöker spåra tänkbara kandidater och var vissa klockor tar vägen...helt jäkla omöjligt, ni byter klockorna med varandra som fillingar
Går igenom hela Doxa tråden, förberedd era inboxar för massiv PM spam
Va fan! Har du sålt den? Varför hörde du inte av dig?Min 1500T PAII finns nu i Tyskland
Grym klocka är det!
På 1500T är en annan länk. På 1200T är det BoREn annan länk? Var det inte BOR länk på den?...
Haha, härligt att höra! Ska hålla utkik. Lycka till!Okey Doxa folk...
Jaggis hjälper mig att jagar en Poseidon ifrån sitt nät av wis, wus, warchrecon osv.
OM ni ser några Agua lung hojta till, visar sig att de flesta man tittar på i denna tråd (är på sidan 50 nu) är sålda till Finland, Tyskland, Danmark och andra obskyra länder.
Köper oftast inhemskt via KS så är inte så bra själv på att hitta och köpa ifrån utland med alla olika sidor och referens trådar...
Hunt is on! Ska fan ha en av varje färg eller så många av de där Fiskar, Hjälmar, Hajar och andra dykarloggor. DOXA åt folket!
Upp med bilder!
Den poppar verkligen den där tavlan. Mer lyckad än den orangea lungen enligt mig. Grattis!Woop woop!!
Nu har jag fotat lite
Jäkligt bra den där! GrattisWoop woop!!
Nu har jag fotat lite
Tack! Kan bara hålla med, känns som gula loggan lirar bättre med mindre mängd orange.Den poppar verkligen den där tavlan. Mer lyckad än den orangea lungen enligt mig. Grattis!
Tack! Hör av dig om du är sugen på en ProfessionalJäkligt bra den där! Grattis
Fin! Kommer nog vara lite sotis framöverWoop woop!!
Nu har jag fotat lite
Grattis! Väldigt trevlig klockaWoop woop!!
Nu har jag fotat lite
Riktigt fint, stort grattis!Woop woop!!
Nu har jag fotat lite
Länken är så bra att jag varje gång lagt ned alla tankar på att köra något annat redan på idéstadiet.Vad kör ni era Searamblers på?
Bidrar med lite färg
WTF!
Har alla utom jag en citron!
Hör av dig när du har tröttnat...
Letat efter en citron som en galning, verkar som det är jänkarna som har köpt upp de resterande 498.
Alla de 498 är ute på marknaden till salu och ingen vill skicka till Sverige!
Man kan tro att Trump kör en Poseidon embargo för att skicka till Sverige...
Grymt! Bra köpFörsta Doxan avklarad, jäkligt bra