• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Drunknad Jaeger-LeCoultre Reverso

Underbart, jag har plundrat det jag har men inte hittat någon ännu :(
Hitta ett par verkhållare som är 1,4 mm breda och ett 0,7 mm hål. Men den är ju lång på ena sidan. Men om man filar till den så den blir rund?
DSC00060.JPG

Jag fick precis trackingnumet för caset nu också. Så i helgen vet jag vad jag ska göra!!

Faan vad kul, hojta till om någon vill köpa. Kommer ut på K&S sen.

Då kan vi också diskutera e-bay tavlan om ni vill så monteras den nya innan leverans.

Pris idé 25kkr men kom med förslag, kanske byte mot en Chronolink eller annan Sjöö Sandström eller varför inte Tudor, Panerai med några tusen mellan från mig.

Ska bara säkerställa att allt fungerar som det ska, men hon håller tiden och är mjuk i uppdraget...
Sälja!? Trodde detta skulle bli en pärla att matcha med den nya o_O

Sälja!? Trodde detta skulle bli en pärla att matcha med den nya o_O
Kanske, men den är förliten för mina 18 cm handleder och tyvärr är inte min fru intresserad av att använda den... lite trist men jag får kosta på mig att vara lite selektiv vid eventuell försäljning.
Men jag hinner nog ångra mig innan den lämnar. Kärlek när man gjort allt på en klocka :heart:

Kanske, men den är förliten för mina 18 cm handleder och tyvärr är inte min fru intresserad av att använda den... lite trist men jag får kosta på mig att vara lite selektiv vid eventuell försäljning.
Men jag hinner nog ångra mig innan den lämnar. Kärlek när man gjort allt på en klocka :heart:
Omöjligt att den är förliten :) trodde verkligen att du skulle behålla efter allt du gjort. Men man ska ju inte heller tycka synd om personen som får köpa.
Har iallafall varit en rolig tråd att följa

Klockan blir ju toppen fin ju!vilket jobb du har gjort!förstår din känsla när du ska sälja den för man får på något sett relation till klockan när man renoverat upp den och då har jag mest pysslat med Vostok och dyligt!
Jättekul tråd att följa!:)

Klockan blir ju toppen fin ju!vilket jobb du har gjort!förstår din känsla när du ska sälja den för man får på något sett relation till klockan när man renoverat upp den och då har jag mest pysslat med Vostok och dyligt!
Jättekul tråd att följa!:)
Tack kompis!
Jag tror kanske att det här är lättare att skruva med för allt är så välgjort?

Jag fick precis trackingnumet för caset nu också. Så i helgen vet jag vad jag ska göra!!

Faan vad kul, hojta till om någon vill köpa. Kommer ut på K&S sen.

Då kan vi också diskutera e-bay tavlan om ni vill så monteras den nya innan leverans.

Pris idé 25kkr men kom med förslag, kanske byte mot en Chronolink eller annan Sjöö Sandström eller varför inte Tudor, Panerai med några tusen mellan från mig.

Ska bara säkerställa att allt fungerar som det ska, men hon håller tiden och är mjuk i uppdraget...

HOLD UP...... du måste ju testa denna strl nu, du har lagt för mycket jobb för att släppa den redan, lägg in den i rotationen och känn efter.
Ser fram emot fler bilder :)

Tillbaka
Topp