Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha hopplös nördnivå ;-)Man tränar aldrig men ändå funderar på en sån för "då kanske kan man bära några millimeter store"
![]()
Putin och Fidel Castro, gillar/gillade fina klockor!Är härligt karaktärsbyggande! De med god smak i klockor är oftast en bra karaktär
Jag har aldrig duschat med mina dykare men någon gång ska jag göra detnär man efter en första dusch/bad med en ny dykare känner att relationen med klockan verkligen börjat på riktigt![]()
Gör detJag har aldrig duschat med mina dykare men någon gång ska jag göra det![]()
När första sidan som öppnas på skoldatorn är KS...Jag med tills en vän i klassen påpekade det för mig![]()
Har ännu inte duschat med denna, får nog bli en dusch med den på ikväll. Så vet jag att den håller för bad i sommarnär man efter en första dusch/bad med en ny dykare känner att relationen med klockan verkligen börjat på riktigt![]()
När första sidan som öppnas på skoldatorn är KS...![]()
Den tanken har slagit en många gånger, haha!Man tränar aldrig men ändå funderar på en sån för "då kanske kan man bära några millimeter store"
![]()
Jag hade min Sub 16610 i 9år utan att duscha eller bada med den.Har ännu inte duschat med denna, får nog bli en dusch med den på ikväll. Så vet jag att den håller för bad i sommar
![]()
:OJag hade min Sub 16610 i 9år utan att duscha eller bada med den.![]()
Den är numera såld men den nya ägaren har redan badat med den. =):O
Det är ju en dykarklocka! Ta med den till poolen eller havet nästa gång![]()
Va...!När man tar bort klockan på datorn för att åter vänja sig att titta på en riktig klocka.
Kul bild! Men jag funderar mer på varför du har en trasig kruka i baljan?När det ser ut såhär på terrassen för att solen tittade fram.
![]()
Det där du fråga min fru om. Sannolikt någon form av "arrangemang". Finns gott om såna här hemma...Kul bild! Men jag funderar mer på varför du har en trasig kruka i baljan?
När man går in på https://klocksnack.se
10+ gånger per dag...
Det började från 1 gång per dag och nu är jag nog lätt över 10, jag har bara varit medlem i någon månad haha.