Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så ska det se utNär du skulle gå en kortare söndags promenad på ca 30min och kommer hem 1,5h senare och kamera rullen ser ut så här
![]()
![]()
Känner igen de därNär du skulle gå en kortare söndags promenad på ca 30min och kommer hem 1,5h senare och kamera rullen ser ut så här
![]()
![]()
Hahaha skönt att man inte är ensam!När du skulle gå en kortare söndags promenad på ca 30min och kommer hem 1,5h senare och kamera rullen ser ut så här
![]()
![]()
Trodde det var fullt rimligt!När man går in på KS oftare än man öppnar skoldatorn
Trodde det var fullt rimligt!
Det är din vän som är onormalJag med tills en vän i klassen påpekade det för mig![]()
När man innan möten spekulerar i vad för klockor som kommer finnas på plats
Det var klent med KS-surf...När man får en rapport om skärmtiden och ser detta
![]()
Fredag jobbade jag hemma och youtube är 96% Watchfinder & Co
Nästan fem timmar om dagen?! Har du varken jobb eller barn?När man får en rapport om skärmtiden och ser detta
![]()
Fredag jobbade jag hemma och youtube är 96% Watchfinder & Co
Slipper barn i alla fall!Nästan fem timmar om dagen?! Har du varken jobb eller barn?![]()
... och man efter mötet kan tala om vad var och en hade på handleden, men inte har en susning om vad dom sa ...När man innan möten spekulerar i vad för klockor som kommer finnas på plats
Är härligt karaktärsbyggande! De med god smak i klockor är oftast en bra karaktärHaha så sant och sedan under mötet spendera en stund över att spana på personers handleder![]()
Och när du fyra timmar efter att ha packat upp nya klockan får ett sug för något nytt igenNär tid från sug till köp understiger 4 timmar.