traceour
Basic
Haha, filmvisning i mörkt rumVar jobbar du, i en gruva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, filmvisning i mörkt rumVar jobbar du, i en gruva?
Grattis!När du sökt in till urmakarskolan i Motala
Sweet!När du sökt in till urmakarskolan i Motala
Och så glömmer man bort vad tiden var...När du är ute på promenad i solen, ska kolla vad klockan är.
Du tittar ner, stannar och tänker:
Jäklar vad fint indexen blänker i solen!
Naturligtvis!Och så glömmer man bort vad tiden var...
Nja, då är man bara för stor för armbandetMan tar av sig klockan och ändan ser Omegas hippocampus på handleden
Äsch, dom ska vara glad över att få bli bombarderade av bilder på den skönhetenRåkade precis skicka en massa bilder på en lange i min klass gruppchatt på snapchat....
Skulle skicka till en klockgrupp.
Vet inte vad jag ska säga men det blev awkward.
Min fru brukar säga att min jobbiga nördighet är bra.Råkade precis skicka en massa bilder på en lange i min klass gruppchatt på snapchat....
Skulle skicka till en klockgrupp.
Vet inte vad jag ska säga men det blev awkward.
Haha ja jag sa faktiskt det, jag råkade ju iallafall inte skicka bild på det många andra gör hahaMin fru brukar säga att min jobbiga nördighet är bra.
Jag kollar inte brudar, jag kollar klockor eller bilar!
Då vet ju din klass att du INTE fulsurfar!
Ellerhur?Äsch, dom ska vara glad över att få bli bombarderade av bilder på den skönheten
"SMPc för 40k? Ja visst det låter inte såå dåligt, bra grejer ju så varför inte. Bara spara och köpa."...när man tycker att en klocka för ca 100K är billigt, men andra saker som man egentligen behöver, typ en ny gräsklippare eller en vettigt skruvdragare är dyrt...
eller ..sprucket mobilglas...ähhh för dyrt att byta...sprucket glas på klockan... - Chefen...jag måste flexa resten av dagen... har något viktigt jag måste göra!!"SMPc för 40k? Ja visst det låter inte såå dåligt, bra grejer ju så varför inte. Bara spara och köpa."
"Ny mobil för 9,000kr? Vad i helvete? Vad gör de mobilerna utav? Jag ser inget perlage eller Geneva stripes på metallhöljet, dålig finish. Inget safirglas, och vad fan är det för vattentäthet på 1m? Nej detta är ju ett rån."
Hahah ja preciseller ..sprucket mobilglas...ähhh för dyrt att byta...sprucket glas på klockan... - Chefen...jag måste flexa resten av dagen... har något viktigt jag måste göra!!
eller ..sprucket mobilglas...ähhh för dyrt att byta...sprucket glas på klockan... - Chefen...jag måste flexa resten av dagen... har något viktigt jag måste göra!!
Snälla du, har klocksnack först, vänta har klocksnack tre gånger på min top 8 lista, gör om gör rätt, mer ks! (kanske dags att någon söker hjälp åt mig, ping @TobiasD)När klocksnack är den mest besökta sidan efter startsidan (Google). Något som förvånar mig faktiskt! . Börjar varje dag med en kopp kaffe och tittar till aktieportföljen så hur ofta besöker jag denna sida egentligen!?
Spenderar på tok för mycket tid med att skanna av klockor till försäljning
Snälla du, har klocksnack först, vänta har klocksnack tre gånger på min top 8 lista, gör om gör rätt, mer ks! (kanske dags att någon söker hjälp åt mig, ping @TobiasD)
Det där har blivit på sjuklig nivå för mig, oavsett program så sitter man bara och glor på folks handlederNär du kollar på en actionrulle och är mer intresserad av vad muslelbergen har på armen än av själva filmen
Jo de är lite frustrerande ibland även om man vet att ex Bond har en omega så vill man ändå se denDet där har blivit på sjuklig nivå för mig, oavsett program så sitter man bara och glor på folks handleder