• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

...du vet att du är en Klocknörd när...

När du är ute på promenad i solen, ska kolla vad klockan är.
Du tittar ner, stannar och tänker:
Jäklar vad fint indexen blänker i solen! :)
1C3EBEDB-0941-4A2C-8341-04C21620BEF7.jpeg

Senast ändrad:
Råkade precis skicka en massa bilder på en lange i min klass gruppchatt på snapchat....
Skulle skicka till en klockgrupp.
Vet inte vad jag ska säga men det blev awkward.
Min fru brukar säga att min jobbiga nördighet är bra.
Jag kollar inte brudar, jag kollar klockor eller bilar! :rolleyes:
Då vet ju din klass att du INTE fulsurfar! :p

...när man tycker att en klocka för ca 100K är billigt, men andra saker som man egentligen behöver, typ en ny gräsklippare eller en vettigt skruvdragare är dyrt...
"SMPc för 40k? Ja visst det låter inte såå dåligt, bra grejer ju så varför inte. Bara spara och köpa."

"Ny mobil för 9,000kr? Vad i helvete? Vad gör de mobilerna utav? Jag ser inget perlage eller Geneva stripes på metallhöljet, dålig finish. Inget safirglas, och vad fan är det för vattentäthet på 1m? Nej detta är ju ett rån."

;)

"SMPc för 40k? Ja visst det låter inte såå dåligt, bra grejer ju så varför inte. Bara spara och köpa."

"Ny mobil för 9,000kr? Vad i helvete? Vad gör de mobilerna utav? Jag ser inget perlage eller Geneva stripes på metallhöljet, dålig finish. Inget safirglas, och vad fan är det för vattentäthet på 1m? Nej detta är ju ett rån."

;)
eller ..sprucket mobilglas...ähhh för dyrt att byta...sprucket glas på klockan... - Chefen...jag måste flexa resten av dagen... har något viktigt jag måste göra!!

Screenshot_20190503-223837.png
När klocksnack är den mest besökta sidan efter startsidan (Google). Något som förvånar mig faktiskt! . Börjar varje dag med en kopp kaffe och tittar till aktieportföljen så hur ofta besöker jag denna sida egentligen!?

Spenderar på tok för mycket tid med att skanna av klockor till försäljning :p

Screenshot_20190503-223837.png
När klocksnack är den mest besökta sidan efter startsidan (Google). Något som förvånar mig faktiskt! . Börjar varje dag med en kopp kaffe och tittar till aktieportföljen så hur ofta besöker jag denna sida egentligen!?

Spenderar på tok för mycket tid med att skanna av klockor till försäljning :p
Snälla du, har klocksnack först, vänta har klocksnack tre gånger på min top 8 lista, gör om gör rätt, mer ks! (kanske dags att någon söker hjälp åt mig, ping @TobiasD) ;):p
x9dUvCu.jpg

Screenshot_20190503_225024_com.android.chrome.jpg

Tillbaka
Topp