Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahah!...när man antagligen skulle tagit livet av sig om frun skulle sälja ens klockor för det man sagt att man köpt dem för...
Den formeln applicerar jag på det mesta som kostar pengar här i livet faktiskt.Du är på familjesemester och du hela tiden håller koll på kostnaderna i form av vilka klockor du kunde köpt istället.
Eller när du ska borsta tänderna, perfekta aktiviteten för att dra upp en automat.När du vid städning länge och väl funderar över vilken automatklocka som mest gagnas av att sitta på handleden när du skall dammsuga.
Herregud, spot on! Händer mig flera gånger i veckanNär man tittar på tv/film och flickvännen frågar ”vad har han för klocka?” för att vara snäll. Sen låtsas hon vara intresserad när jag har min lilla utläggning![]()
Vid ditt resonemang så behöver man också bara en kniv i köket, ett par byxor och ett par skor. Jag skulle säga att man oftast behöver fler för olika situationer och tillfällen....när du har fler än en klocka!
Sett avsnittet när han ger sin son en klocka? ;-)När man kollar någon serie på TV (senast Ray Donovan) och frun säger -har inte Ray en Omega Seamaster på sig?
En IWC Portugieser chronograph, en svart tror jagSett avsnittet när han ger sin son en klocka? ;-)
En kniv behöver man i köket, helst Wüsthof (Jag erkänner att jag har många fler Wüsthof hemma), ett par byxor (Fast jag har minst 10) samma gäller skor och allt annat. mm mm... Sen har vi tur att vi har ett valVid ditt resonemang så behöver man också bara en kniv i köket, ett par byxor och ett par skor. Jag skulle säga att man oftast behöver fler för olika situationer och tillfällen.
AbsolutSett avsnittet när han ger sin son en klocka? ;-)
Vilken tur..!När man tittar lite för länge på YM 16622 skimrande platina tavla och kör på bilen framför... varken bil eller människor blev skadad under klocknördigheten
När man tittar lite för länge på YM 16622 skimrande platina tavla och kör på bilen framför... varken bil eller människor blev skadad under klocknördigheten