• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

...du vet att du är en Klocknörd när...

04E59F61-B321-4A97-B291-FE7959EEACA2.png

Fotograferar en klocka.
89EF26E1-159A-459A-844D-ED833DA56CEE.png
Klämmer på klockor med @fplteknikern

Senast ändrad:
När barnens mormor ringer (från Sthlm) och undrar var man är 15 minuter efter att de skulle hämtats, och man upptäcker att man befinner sig i Uppsala på bergströms ur och spontanköper en DJ bara för att den där rhodiumtavlan var så förbannat fin.

Vid ditt resonemang så behöver man också bara en kniv i köket, ett par byxor och ett par skor. Jag skulle säga att man oftast behöver fler för olika situationer och tillfällen.
En kniv behöver man i köket, helst Wüsthof (Jag erkänner att jag har många fler Wüsthof hemma), ett par byxor (Fast jag har minst 10) samma gäller skor och allt annat. mm mm... Sen har vi tur att vi har ett val ;)

Sett avsnittet när han ger sin son en klocka? ;-)
Absolut ;) ,men jag har lyckats påverka frun mer än så. Hon har liksom börjat kolla och fråga för att bekräfta sina egna kunskaper hon blivit pådyvlad... Millenium gick på Tv för ett par dagar sen, då var det samma sak. - Micke Nykvist har ju inte en sån Longines som du har, det verkar vara Sjöö Sandström. *jag -Jo det verkar stämma, men han hade en Longines privat. :pompus::bag:

Tillbaka
Topp