Du menar att man inte kan misslyckas med designen?Tror du dom var ironiska när dom ritade bilen…..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar att man inte kan misslyckas med designen?Tror du dom var ironiska när dom ritade bilen…..
Aha! Nu trillade poletten nerBilen är ritad för kinesisk smak, därför större delen av västliga communityt avskyr det, ser helt enkelt hemskt ut med våra referensramar.
Finns gott om artiklar skrivet om detta ungefär 10 år bakåt och fram till idag, kina är den viktigaste marknaden för många tillverkare idag och då kommer många bilar ser skumma ut.
Intressant när beställde?Svart M50 med fully charged-paket, svart läder med kontrastsöm och några till tillval utöver standard.
Svart M50 med fully charged-paket, svart läder med kontrastsöm och några till tillval utöver standard.Vilken spec?
16/6Intressant när beställde?
jag ville ha något liknande men men skulle få leverans långt senare. När beställde du mer exakt?
Ok jag fick offerten i slutet på aug då var det leverans ”sommaren 2022”.
Fick uppfattningen att det hade kommit in en hel del beställningar från att den var möjlig att beställa som gjorde att leveransdatumen sköts framåt ganska snabbt. Har inte varit i kontakt med BMW sedan beställning så jag vet inte hur produktionen gått. Årsskiftet var högst preliminärt när vi beställde. Är väl lansering snart hoppas jag så det kanske kommer mer info då.Ok jag fick offerten i slutet på aug då var det leverans ”sommaren 2022”
Det som händer nu är helt annorlund, tror sommaren 2022 är körigt för många tillverkare.Ok jag fick offerten i slutet på aug då var det leverans ”sommaren 2022”.
allt balanserar väl ut sig fick min G20 330e 5v efter beställning 2019
Yes så är det :/Det som händer nu är helt annorlund, tror sommaren 2022 är körigt för många tillverkare.
Tycker också den ser grymt mycket bättre ut än ID3. Lite irriterande bara att de inte passade på att biffa upp kylningen för lite mer hästar, är ju nånting som känns lite tragiskt med en bil som ser ballare ut men inte är snabbare. Hade dock valt den framför id3 ändå tror jag.I mitt tycke så mycket bättre än ID3, utseendemässigt utvändigt och invändigt i alla fall. Ligger säkert bättre på vägen med(vilket är tydligt i videon)
Hade bytt ut min ID3 utan att tvekaTycker också den ser grymt mycket bättre ut än ID3. Lite irriterande bara att de inte passade på att biffa upp kylningen för lite mer hästar, är ju nånting som känns lite tragiskt med en bil som ser ballare ut men inte är snabbare. Hade dock valt den framför id3 ändå tror jag.
Bredden har massa laddarr are om du kör TeslaÄr i Stockholm nu. Är det inte väldigt dåligt med superchargers?
Förslag på vart man ska ladda smidigast? Hotellet hade tyvärr inte i garaget.
Yes, Tesla. Bredden?Bredden har massa laddarr are om du kör Tesla
Yes, Tesla. Bredden?
Ladda ner appen chargefinder så ser du var det finns laddstationer.Är i Stockholm nu. Är det inte väldigt dåligt med superchargers?
Förslag på vart man ska ladda smidigast? Hotellet hade tyvärr inte i garaget.
Där var jag igår, dock omväg från HumlegårdenSollentuna, Sweden | Tesla
Boka in en Tesla-provkörning vid en tid och ett datum som passar dig.www.tesla.com
fast om du är söder om stan så är det lite bökigt...
Det kommer nog gå bra att köra den där hyrbilen i tre år....Mixed feelings
Jag har aldrig haft en och samma bil i 3 årDet kommer nog gå bra att köra den där hyrbilen i tre år....
Men hans kommentarer kring styrningen lät inte så kul.
Det där var en skön snubbe. Tack för länk.
OT men carwow är en riktigt bra YT-kanal.Det där var en skön snubbe. Tack för länk.