• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Elbil- och laddhybridstråden

Har du eller kommer du skaffa laddbar bil?

• Totala väljare
    991
Ska få min id7 tourer i slutet av månaden, någon som har en och har feedback? Inte haft elbil innan heller.
Första VW för min del efter bara ha kört BMW.

Ska få min id7 tourer i slutet av månaden, någon som har en och har feedback? Inte haft elbil innan heller.
Första VW för min del efter bara ha kört BMW.
Har kört ID.7 GTX Tourer i 300 mil nu, har kört ID.4 GTX och ID.5 PRO senaste två åren innan det och haft äldre BMW innan det (520d -16 var den senaste)

Jag är oerhört nöjd iallafall, det är klart det blir en liten omställning med första elbilen men ID.7 är en fantastisk start.
Den är snål, rymlig, tyst och känns allmänt genomtänkt.
Kommer inte på något som är dåligt just nu, har du några frågor kan du hojta.

Har kört ID.7 GTX Tourer i 300 mil nu, har kört ID.4 GTX och ID.5 PRO senaste två åren innan det och haft äldre BMW innan det (520d -16 var den senaste)

Jag är oerhört nöjd iallafall, det är klart det blir en liten omställning med första elbilen men ID.7 är en fantastisk start.
Den är snål, rymlig, tyst och känns allmänt genomtänkt.
Kommer inte på något som är dåligt just nu, har du några frågor kan du hojta.
Låter lovande :) Blir bara pro modellen för mig dock.
Var positivt överraskad när jag provkörde id7an på en kort tur och det låter som att den lever upp till det.
Tack för input!

Tillbaka
Topp