Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolers!
Mycket fin!
Vart tjacka du strappet?
Vart tjacka du strappet?
Stort taxkSer ut som CWC falkland.
https://www.cwcwatch.com/products/military-utility-watch-strap
Stämmer!Stort taxk
Lysande! Tack för supporten! Använd dessa krigare ordentligt nu. Tror dom kommer bli riktigt salta när dom börjar få lite patina.
Det där lät inge kulStrandhugg på ön Stora Kalven.
Sekunden efter fotot togs, ramlade dottern i vattnet. När jag rusade fram för att hjälpa henne halkade jag på klippan, och slog i bakhuvudet med härlig hjärnskakning som följd.
Semesterdramatik...
Bra att du hade en hård klocka på dig eftersom allting under omständigheterna ändå verkade sluta väl? Tur i oturen så att sägaStrandhugg på ön Stora Kalven.
Sekunden efter fotot togs, ramlade dottern i vattnet. När jag rusade fram för att hjälpa henne halkade jag på klippan, och slog i bakhuvudet med härlig hjärnskakning som följd.
Semesterdramatik...
Frun rusade till för att rädda mig, och gjorde EXAKT samma vurpa!!Det där lät inge kul
Men fick till en fin bild i alla fall
Tur att det inte blev ”värre” iaf. Krya på dig.Frun rusade till för att rädda mig, och gjorde EXAKT samma vurpa!!
”Farbror Melker....badar du ALLTID med kläderna på?...”
Grymt nöjd! Längtar efter patina av löpning, svetsning och en öl eller två. Tack @Jaggis & @Scaramanga
Du får nog fan ta i på löprundan om den ska generera patina på den där! 687 mil i veckan eller så.Grymt nöjd! Längtar efter patina av löpning..