• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

CWC RN300-MT QS120 :)
IMG_20200717_140540.jpg
Ge mig den!

Första inlägget i denna tråd. Jag fick tag på en av @Jaggis 20 klockor nyligen. Känner att någon annan skulle uppskattat den mer än jag. Grym klocka men jag vill ha en större Cwc. Så, känner någon att de missat sin chans så kommer här en ny. Pma mig, ser ju helst att någon entusiast från tråden tar över ansvaret.
20200719_210911.jpg

Ser välgjorda ut. Vilket utbud på Natoband det är idag, minns när man handlade från Urtid och sen kom @Singular straps. Nu finns miljarder olika sidor att handla från.
Ja det finns verkligen hur mkt som helst. Och lite mer än bara traditionella med :) Det grå börjar se härligt ut. Finns inget bättre än ett inslitet NATO :)

Förlåt @Whiskwatch att jag glömde citera dig innan, men såg att du sett mitt svar ändå :)

Sålde precis min CWC och skickade med bandet :facepalm: Så nu är jag bara här och lurkar i kulisserna, igen...men ägaren håller till i tråden, men är nog upptagen med sin nya Seiko för tillfället :p

Jahaja vilken osis! Lycklig köpare som fick med den på köpet!:cool: Varför sålde du din CWC? Jag har precis fått min och är toknöjd med den, kommer nog behållas i många år framöver :)

Jahaja vilken osis! Lycklig köpare som fick med den på köpet!:cool: Varför sålde du din CWC? Jag har precis fått min och är toknöjd med den, kommer nog behållas i många år framöver :)
Ja du..flippas en del här :p Var tänkt som en keeper, men dyker hela tiden upp något annat man vill testa. Jag kan inte behålla allt, måste användas med enligt mig :) men det var garanterat inte min sista :happyhappy:

Tillbaka
Topp