Ge mig den!CWC RN300-MT QS120
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ge mig den!CWC RN300-MT QS120
Haha! Njae, tänkt att vara en keeper detta Men visst, till rätt prisGe mig den!
Sjukt bra! Borde uppgradera till sån ring på denna.Vill inte spamma men jäklar vad jag gillar ringen på denna!
Kan bara hålla med, du är ju polare med dom. Säg till!Sjukt bra! Borde uppgradera till sån ring på denna.
Fan har du gjort davvan?
Målat boden......äh.....det slits av med tiden.........den har legat lite i en bunke med lacknafta......så lite bättre.....men den luktar satan....Fan har du gjort davvan?
CWC RN300-MT QS120
Ser välgjorda ut. Vilket utbud på Natoband det är idag, minns när man handlade från Urtid och sen kom @Singular straps. Nu finns miljarder olika sidor att handla från.Självklart
Här beställer du det:
https://www.steveostraps.com/straps-2/nato-straps
Värt varenda krona
Ja det finns verkligen hur mkt som helst. Och lite mer än bara traditionella med Det grå börjar se härligt ut. Finns inget bättre än ett inslitet NATOSer välgjorda ut. Vilket utbud på Natoband det är idag, minns när man handlade från Urtid och sen kom @Singular straps. Nu finns miljarder olika sidor att handla från.
Ja det finns verkligen hur mkt som helst. Och lite mer än bara traditionella med Det grå börjar se härligt ut. Finns inget bättre än ett inslitet NATO
Förlåt @Whiskwatch att jag glömde citera dig innan, men såg att du sett mitt svar ändå
Sålde precis min CWC och skickade med bandet Så nu är jag bara här och lurkar i kulisserna, igen...men ägaren håller till i tråden, men är nog upptagen med sin nya Seiko för tillfälletInga problem! Om du råkar ha ett liknande band över som du vill bli av med, så får du gärna hojta till
Sålde precis min CWC och skickade med bandet Så nu är jag bara här och lurkar i kulisserna, igen...men ägaren håller till i tråden, men är nog upptagen med sin nya Seiko för tillfället
Ja du..flippas en del här Var tänkt som en keeper, men dyker hela tiden upp något annat man vill testa. Jag kan inte behålla allt, måste användas med enligt mig men det var garanterat inte min sistaJahaja vilken osis! Lycklig köpare som fick med den på köpet! Varför sålde du din CWC? Jag har precis fått min och är toknöjd med den, kommer nog behållas i många år framöver
Beställde också ett band från honom när jag såg dig tipsa om dem för ett tag sedan. Ett single strap gjort från ett gammalt kapell från en militär Land Rover:Självklart
Här beställer du det:
https://www.steveostraps.com/straps-2/nato-straps
Värt varenda krona